İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı popper

  • Üye
  • *
  • 19
  • 16
  • 19
  • 16
23 Ara 2010 18:39:19
türkçe performans görevi olarak ne verdiniz arkadaşlar? kısa konu başlıkları olarak paylaşırsanız çok sevineceğim.

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 18:47:57
gözünüz aydın hocam:))bizde haftabaşında bitirdik.ama artık bende çocuklarda eskiyi özler olduk....biz hiç h.bilgisi falan yapmıyorduk.başladık bugün.bunlarda konuştular gürültü oldu bende kızdım azcık sıkıştırdım....:)))
biri kitabı itmiş:
-öğretmenim ben bu hayat bilgisi dersini hiç sevmedim.matematik yapalım o daha güzel......
canlarım yaaaa.naapsınlar alışık olmadıkları susun diye kızan bağıran bi öğretmen.....bende açtım projeksiyonu okuma hızlandırma çalışmalarına geçtik ama sırayla okuyolar pür dikkat ve yapılacak yanlışı sayıyolar.....tam o sırada müd yard girdi.
-ooo hocanım bunlar harika sınıf cıt çıkmıyor....
dedim hocam şu anda yanlış bulmaya çalışıyolar:)))yanlışı bulmak içinde pür dikkat okumayı takip ediyolar:))))onu çok sevdiler...matematiği çok seviyolar zaten....onluk birlik takrarı yaptım......sorduğumuniçinde kaçtane onluk kaçtane birlik olduğunu tıkır tıkır söylediler şaşırdım alla alla dedim ne çabuk anladılar....:))))3 onluk 2 birlik dedim 32 dediler ..... bunun gibi sorduğum sorulara tıkır tıkır cvp verdiler. allahım dedim bu ne ya.....ama hala parmak kaldırıp söyleme alışkanlığı tam kazanamadılar.
parmak kaldırıyolar ama bi taraftan da cevabı bağırıyolar:(((( bu alışkanlığı nasıl kazandırabilirim acaba......
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
son harfi yarın verip artık harf öğretimi derdimiz bitiyor.artık daha neşeli  ve eğlenceli şeyler yapmaya başlayacağız.Öğrencilerime söz vermiştim çok çalıştık yorulduk ama değdi çoğu artık yanlışsız yazıp okuyor.Darısı diğer arkadaşlarıma inş.Buğün hayay bilgisi dersini anlatırken zil çaldı burda kaldık unutmayın dedim.Öğrencimin biri öğretmenim kıvırın dedi ben hemen bir kıvırdım muzipliğe verip hepsi kahkalar atarak gülüştüler.O gülüşleri dünyalara bedel bence ya sizce?

Çevrimdışı YEJDER

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.137
  • 1.499
  • 1.137
  • 1.499
23 Ara 2010 18:53:39
ben hala seslere devam ediyorum yarın nasip olursa h sesindeyiz....durumlar fena değil....ama hala kalem tutup yazamayan iki öğrencim var....ana sınıfına alalım diye veli görüşmeleri yaptım.birinin annesi hocam evde kalırsa kardeşleri ile çok kavga ediyorlar burada otursun da ne olursa olsun dedi...ben de dadılık görevime devam ediyorum....

Çevrimdışı eml48

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.753
  • 25.455
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 6.753
  • 25.455
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 18:56:17
yarın c sesini vereceğim vermesine de son ders çok moralim bozuldu.
kelime diktesi yaptırıyordum,çamaşırdı kelime,şöyle hatalar oldu: gamaşır, şamaşır,çamaçır :((( c sesini vermelimiyim anlayamadım. ç ve ş, b ve d çok ciddi anlamda karışıyor 3-4 öğrenci tarafından.

 ne yalan söyleyeyim bugün ilk kez üzüldüm sesleri bitirenlerin olduğunu görünce.daha evvel 1.sınıf okutmuş biriyim ama şu ara moralim çok bozuk.

Çevrimdışı daphnis35

  • Uzman Üye
  • *****
  • 389
  • 586
  • 389
  • 586
23 Ara 2010 19:13:55
Bugün bütün sesler bitti. 1 öğrenci hariç diğerleri okuyor ve yazıyor artık.Bugünleri de gördük ,çok mutluyuz.Bundan sonrası için daha yoğun çalışmalara bizi bekliyor.Şimdi kuzularımı biraz eğlendiriyorum.Gezi,eğlence ,müzik .İki güm biraz dinlensinler.Pazartesi yeni bir hafta ve yeni sesin olmadığı dersler başlıyor.

Çevrimdışı sevtap aratma

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 19:29:05
bugün kaynaştırma öğrencim gelmedi allahım ilk defa ders işledim cidden öyle... kapıyı açtım. çıt yok sınıfta... kaynaştırmam varken curcuna... off off... ders işlemeyi özlemişim onu far ettim. moralim de bozuldu zaten... yan sınıfa gittim benimkiler okuyamıyor çok yavaşlar ne yapıcam diye dert yandım baktım çatır çatır okuyorlar. okuyamayan 1 2 kişi dedi. onları da çğırdım baktım en azından heceleyebiliyor. ben de... o ooooo.... 7 8 kişi heceleyemiyor bile... en iyi okuyor dediğim bile çok yavaş okuyor. hep dikte yaptırıyorum. ditede çok iyiler... ama okumada neden böyleler... moralim çok bozuk... ben yapamıyorum sanırım bu işi.... :(

Çevrimdışı tms52

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 139
  • 115
  • 139
  • 115
23 Ara 2010 19:30:39
benim mısırlar da patlasın artık sıkıldım.

Çevrimdışı tms52

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 139
  • 115
  • 139
  • 115
23 Ara 2010 19:34:15
sınıfım 29 kişi 20si yavaş da olsa okuyor ama diğerlerni ne yapcam diye düşünüyorum stres oldum iyice mutsuzum.

Çevrimdışı ayten42

  • Aktif Üye
  • **
  • 46
  • 15
  • 46
  • 15
23 Ara 2010 19:35:08
arkadaşlar sınıfa bir öğrenci geldi durumu kötü onu rapor etmem için bir sınav ölçütüne ihtiyacım var elinde olan varsa paylaşırsa çok sevinirim

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 19:35:28
sevtap hocam moralinizi sağlam tutun..ben çocuklarıma ilkgünden beri yapamam dersen yapamazsın yaparım dersen dene yaparsın dedim.ve emin olun hep etkili oldu.....bazen yapamıyorum diye ağlayan kuzuma sınıf arkadaşları koro ile bunu söylerdi:)))) o nedenle kendinize güvenin ve sizin başarınız emin olun yan sınıfın başarısından daha haz verici olacak çünkü sizin sınıfta siz zoru başarmış olacaksınız bunu düşünün:))))veeeee moralinizi bozmadan hadi bakayım....
BEN YAPARIM ......
deyin ve başarı gelsin.....
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kaynaştırma öğrencim gelmedi allahım ilk defa ders işledim cidden öyle... kapıyı açtım. çıt yok sınıfta... kaynaştırmam varken curcuna... off off... ders işlemeyi özlemişim onu far ettim. moralim de bozuldu zaten... yan sınıfa gittim benimkiler okuyamıyor çok yavaşlar ne yapıcam diye dert yandım baktım çatır çatır okuyorlar. okuyamayan 1 2 kişi dedi. onları da çğırdım baktım en azından heceleyebiliyor. ben de... o ooooo.... 7 8 kişi heceleyemiyor bile... en iyi okuyor dediğim bile çok yavaş okuyor. hep dikte yaptırıyorum. ditede çok iyiler... ama okumada neden böyleler... moralim çok bozuk... ben yapamıyorum sanırım bu işi.... :(

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 19:36:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Katılıyorum dediklerinize.Yarın son sesi veriyorum ve bitiyor.33 öğrencimden  32 'si serbest okumaya geçmiş bir şekilde bitiriyoruz. Sadece RAM 'a gidecek olan (rehber öğretmenin önerisi)  b sesine kadar okuyabiliyor. Onunla çalışmaya devam edeceğim tabii ki.Serbest okumaya geçen 32  öğrencimin hepsi aynı zamanda da bakmadan söylenen herşeyi yazıyor.Heceleyenlerin sayısı oldukça az.Okumaya ilk geçenler artık hecelemeyi de bıraktı.Çok uzun olmayan kelimeleri bütün halde okuyorlar.Yazmayı asla ihmal etmedim.Bir aydan fazladır okuyanlar olmaya başlamıştı ama tüm farhleri sırayla verdim,yazılışları üzerinde çok durdum.Dikte çalışmalarını her gün yaptım.Şu an itibariyle normal metinleri dikte ile hızlı bir şekilde yazıyorlar. Yarın j diyoruz ve bitiyor.Sonrasında hızlı okuma ve anlama çalışmalarına başlarız .
büyük başarı hocam. okul-veli-çevre nasıl?

Çevrimdışı ici

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 138
  • 232
  • 138
  • 232
23 Ara 2010 19:36:43
n sesi de m seside burun sesidir.ben n sesini çıkarttırırken parmağıyla burnunun tek kanadını kapattırıp sesi çıkarttırıyorum.hiç unutmuyorlar.

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 19:39:16
hocam benimde 4 tane geri kalan vardı....bugün özel bir hastaneden gelip göz taraması yaptılar ve bunların gözlerinde sorun çıktı:((((hele okula gelmeyen kaçan biri vardı onun sol gözünde yüksek gözrme kaybı çıktı....canlarım yaaa diğerleride masama alıp birebir çalışınca ilerleme kaydetmiştim.....meğer görmedikleri içinmiş....:(((neyse ailelere haber ilettim göz dr götürün diye.ama sanmıyorum bi kere bile merak edip okula gelmeyen veli dr a götürmez:(((
  kontroledin bakalım hocam sizinkilerde de öyle bişi olmasın.....
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıfım 29 kişi 20si yavaş da olsa okuyor ama diğerlerni ne yapcam diye düşünüyorum stres oldum iyice mutsuzum.

Çevrimdışı tms52

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 139
  • 115
  • 139
  • 115
23 Ara 2010 19:44:40
birinde dikkat eksikliği var tedavi görüyor 3 tanesinin ne konuştuğunu bile net anlamıyorum kalan 4 tanesi okuyabilir ama veliler aldırmıyor zamanı yetiremiyorum hepsine.

Çevrimdışı ms2509

  • Uzman Üye
  • *****
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Ara 2010 19:49:09
of off bizde harfleri bitersek de biraz rahatlasak.D harfindeyiz daha.26 öğrencinin 4 ü çok kötü.1 i kaynaştırma.diğer 3 ünde tık yok.2 kişi tüm harfleri biliyor.okumaya geçti.7 kişi de çok uğraştırıyor.bakalım ne olacak.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK