İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2010 21:35:45
arkadaşlar sakin olun gerçekten biizde öğrencilerde çok yoruldu tatile az kaldı

Çevrimdışı pirpir42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
29 Ara 2010 21:38:53
kardelen hocam sayma yapabiliyoruz ama sayıları tanımada zorlanıyoruz.tabi tanıyamayınca yazamıyoruz:)

Çevrimdışı sare83

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 233
  • 2.724
  • 233
  • 2.724
29 Ara 2010 21:41:06
Arkadaşalr yılbaşı tam gündü değil mi ?

Çevrimdışı SDN

  • Uzman Üye
  • *****
  • 964
  • 1.251
  • 964
  • 1.251
29 Ara 2010 21:42:06
lütfen çok acil elinde çocukların ezberleyeceği şiir olan varsa yollayabilir mi?

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2010 21:42:43
arkadaşlar bu hızlı okuma çalışmalarını okumaya geçen öğrencilerimize ev ödevi olarak versek nasıl olur sizce? ben 42 sayfalık hızlı okumayı indirdim hergün 1 sayfayı ödev mi versem. Sınıf öyle karışıkki yetişemiyorum kimi okuyor hızlanmaya ihtiyacı var kimi ancak hece okuyor kelimeye ulaşamıyor püff

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2010 21:42:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kardelen hocam sayma yapabiliyoruz ama sayıları tanımada zorlanıyoruz.tabi tanıyamayınca yazamıyoruz:)
Anladım öğretmenim sanırım bol bol etkinlikle üstesinden gelebilirsiniz.Bir de ben sayılar albümü yaptırmadan önce dediğiniz gibi problemler yaşamıştım ama performans ödevlerinden sonra bu sorun ortadan kalktı.Belirtilen kadarı yuvarlak içine alma,boyama, belirtilen kadar çizme vs bolca yapınca ortadan kalkıyor öğretmenim..

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2010 21:44:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
lütfen çok acil elinde çocukların ezberleyeceği şiir olan varsa yollayabilir mi?

Çevrimdışı anayasa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 51
  • 431
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 51
  • 431
  • 4. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2010 21:44:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün müfettişler rehberliğe geldi.Önce genel toplantı yaptılar,arkadaşlar çok sabırlı olalım,bunlar çocuk,davranışları düzelecek şeklinde öğütler verdiler.Sonra benim sınıfıma gelen müfettiş,soru sormak için yanıma gelen çocuğu bağırarak yerine gönderdi.10 dakikada bunaldı:))
Dün de bana geldi öğretmenim..rehberlikmişş:) Bir öğrencim var kaynaştırma..öğrencim sık sık yanına gelince "atarım seni dışarı" diye bağırdı.ben o öğrencime 4 aydır sabır gösterirken 20dk.dayanamadı.Bu nasıl rehberlikse..:((

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2010 21:45:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
lütfen çok acil elinde çocukların ezberleyeceği şiir olan varsa yollayabilir mi?
Konu ne olsun öğretmenim ?Ben yeni yıl şarkısını şiir gibi ezberlettim bu hafta hem bilmedikleri harf de kalmadı artık...

Çevrimdışı SDN

  • Uzman Üye
  • *****
  • 964
  • 1.251
  • 964
  • 1.251
29 Ara 2010 21:56:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Konu ne olsun öğretmenim ?Ben yeni yıl şarkısını şiir gibi ezberlettim bu hafta hem bilmedikleri harf de kalmadı artık...
hocam fark etmez

Çevrimdışı rıza61

  • Uzman Üye
  • *****
  • 522
  • 748
  • 522
  • 748
29 Ara 2010 21:59:32
Arkadaşlar biraz farklı  bir konu ama burası  canlı olduğundan sizlere soruyorum.
 Kızım anaokulu öğretmenliğine(Sözleşmeliye) başvurdu. Bu gün sondu. Kendisi halen bir okulda üçretli çalışmaktadır. Bu çalışmasını  müracatına yansıttı. Kamu kurumunda çalışıyor diye..
 Sorun olur mu? Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim..

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2010 21:59:53
hocam sesleri bitirdiniz mi? okumaya geçenlere küçük hikaye kitapları verin isterseniz....en sonunda sesler bitince buna geçin.okumaya geçen hikaye kitabı okudu.ama okumalarını hergün tenefüslerde 3-5 cümle okutarak hikaye kitabından kontrol ettim...ben sesleri bitirdim.sesler bitince o 42 sayfalık okuma hızlandırmaya geçtim.hergün çalışıp geliyolar.....hergün onlara dakika tutup okumalarına bakıyorum 30 saniyeden az okuyanlar diğer sayfaya geçiyor allahım görecen ne iddialı çalışıyolar...peşimden dolaşıyolar öğretmenim beni bi kere okutun :))))
 
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar bu hızlı okuma çalışmalarını okumaya geçen öğrencilerimize ev ödevi olarak versek nasıl olur sizce? ben 42 sayfalık hızlı okumayı indirdim hergün 1 sayfayı ödev mi versem. Sınıf öyle karışıkki yetişemiyorum kimi okuyor hızlanmaya ihtiyacı var kimi ancak hece okuyor kelimeye ulaşamıyor püff

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2010 22:08:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam fark etmez

Hocam belki bunlar işinize yarayabilir.Şiirler ve metinler vardı..

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2010 22:09:33
Tekerlemeler de işinize yarayabilir.

Çevrimdışı rukiye neda

  • Uzman Üye
  • *****
  • 458
  • 497
  • 458
  • 497
29 Ara 2010 22:26:23
Sesler cuma günü bitiyor. En kötü öğrencim harf harf okuyor. Coşku yayınlarının hızlı okuma kitabını dağıttım.Yazıda 7 öğrencimde sorun var.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK