Çok şükür 24.gün geldi maskelerimiz. Allah devletimize zeval vermesin.
kütahya da olupta maske alan var mı?
Aşağıdaki dosyalardan faydalanabilirsiniz sayın hocam. [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
maske konusunda ben de ümidimi kesmiştim artık dün ptt kargo ile geldi 5 er tane eşime ve bana. büyükşehirde değiliz bu arada. e devletten sadece 1 kez başvuru yaptık.
Milli eğitim maske mi dağıtacak şimdi? Eğer öyleyse bu okulların açılacağı anlamına gelir bence tabi. Pazartesiye kadar hiç açıklama yapılmazsa pazartesi okula gideceğiz değil mi?
çok iyimsersin