Millet gezmek için çıkıyor, hem de maskesiz. Sokakta olanlarınyüzde 90'nında maske yok. Gerçi maske dağıtımı fiyasko oldu. Aydın'da yaşayan babam için 1 ay önce maske başvurusu yaptım. Daha maske yok. Millet o yüzden de maskesiz çıkıyor da olabilir. Milletimiz böyle maalesef. Kendi başına gelmeden akıllanmıyorlar.
Hocam maalesef maskesi olup da takanların çok büyük bir kısmı da maskeyi yanlış takıyor. Maske takanların büyük bir kısmı burnu açıkta bırakıyor, ya da daha ilginci maskeyi boyna takılan bir aksesuar olarak görüp ne ağzını ne burnunu kapatmayıp aşağı çekiyor. Pek çok insan o maskeyi bulup takamaz iken bu şekilde maske takanları görünce üzülüyorum. Hele de bu sorumsuzluğu market, fırın, pazar yeri vb iş yeri çalışanlarında gördükçe üzüntüm kat kat artıyor. Karşısındaki insana saygısı olan bunu yapamaz.