Her yerde gördüğüm bir durumu paylaşmak istedim. Covid-19 verileri biraz iyileşmeye başlayınca yine başladı dünyalık tartışmalar. Korona zamanından özleyeceğim tek şey siyasi tavır içermeyen sohbetler olacak herhalde. Korona bizi biraz olsun eşitlemişti şimdi yine ayrışmalar başladı ona üzülüyorum. Dilerim bu günlerden bir ders çıkarır, birbirimizin değerini biliriz.
sayin hocam çok haklısınız. Bende sevmiyorum aslında ayrışmayı, ama ilk onlar başlattı.)