Seni, incinirsin diye gönlümde saklayamam, Alçalırsın
korkusu ile gözümde de tutamam, Seni gözümde,
gönlümde değil canımda saklayayım ki Son
nefesimde bana son yar olasın..Senin aşkından
benden başka kimse sebat gösteremez...Benden
başka hiç kimse çoraklığa tohum ekemez...Düşmana da, dosta da seni kötülemek istiyorum ki, seni
benden başka hiçkimse sevmesin.....
Şemsi Tebrizi