Özlü Sözler

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
17 Eki 2011 17:54:33
Güzel Düşün, Iyi Hisset, Yanılma, Aldanma. Ne Varsa Doğrudadır, Doğruluk şaşar Sanma.

Tevfik Fikret

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2011 17:58:38
Ben sana yıldızları gösterdim, ama sen sadece benim parmağımın ucunu gördün.

Çevrimdışı zalim09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.885
  • 16.334
  • Öğretmen Adayı
  • 7.885
  • 16.334
  • Öğretmen Adayı
17 Eki 2011 19:28:03
 Kimileri vardır varlıkları ile şaha kaldırır; kimileri vardır dönüp dolaşır mide bulandırır...

 çkml

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2011 19:34:49
"Kimsenin umudunu kırma!
Belki de tek sahip olduğu şey odur.."

J. Christophe

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
17 Eki 2011 20:45:47
Bir insanın şöhretine ve görünüşüne aldanma namaz ve niyazına bakma aklına ve doğruluğuna bak.
 Hz. Ömer

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
17 Eki 2011 20:46:17
Kötü ahlaklı insan kırılmış saksı gibidir,ne saksıdır ne de çamur.
Vehb Bin MÜNEBBİH

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
17 Eki 2011 21:02:30
Aşk bir bakıma sobaya dokunmak gibidir.
Bir defa yanarsın, İzi kalır.
Sonra yanına yaklaşırsın ama bir daha asla dokunmazsın..

*Sunay Akın

Çevrimdışı H.öğrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 145
  • 561
  • 145
  • 561
17 Eki 2011 21:15:09
‎Tıp fakültesini yeni bitirmiş, pratisyen hekim olarak ilk görev yaptığım yere, Konya'ya bağlı bir beldenin sağlık ocağına gitmiştim. Gençtim, bekârdım. Küçük bir beldeydi gittiğim yer. İlk gece bir eve misafir olmuştum. Tren istasyonunun hemen yanında bir evdi. Akşam yemeğinden sonra çaylarımız gelmiş, sohbetler edilmişti. Üzerimde yol yorgunluğu, geldiğim yeni yerin yabancılığı vardı. Saatler...... ilerliyor, ağır bir uyku beni içine çekiyordu. Ev sahibine bir şey de diyemiyordum. Bir müddet daha geçti; yine bir hareket yoktu. Evin büyüğü olan Hacıanneye sıkılarak:

- Anneciğim, sizin buralarda kaçta yatılıyor ? dedim.

Hacı anne:

- Evlâdım treni bekliyoruz. Az sonra tren gelecek, onu bekliyoruz dedi.

Merak ettim, tekrar sordum:

- Trenden sizin bir yakınınız mı inecek ?

Hacı anne:

- Hayır evlâdım, beklediğimiz trende bir tanıdığımız yok. Ancak burası uzak bir yer. Trenden buraların yabancısı birileri inebilir. Bu saatte, yakınlarda,ışığı yanan bir ev bulmazsa, sokakta kalır. Buraların yabancısı biri geldiğinde, ışığı yanan bir ev bulsun diye bekliyoruz . . .

Çevrimdışı H.öğrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 145
  • 561
  • 145
  • 561
17 Eki 2011 21:20:28
İnsansız adalet olmaz. / Adaletsiz insan olur mu ? / Olur, olmaz olur mu ! / Ama, olmaz olsun...
‎.

Özdemir ASAF

Çevrimdışı H.öğrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 145
  • 561
  • 145
  • 561
17 Eki 2011 21:22:10
Sene 1923 "Paşam vekil maaşlarını düzenleyeceğiz ne kadar verelim?" Mustafa Kemal Atatürk: "Öğretmen maaşlarını geçmesin."

Çevrimdışı H.öğrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 145
  • 561
  • 145
  • 561
17 Eki 2011 21:28:39
Temiz kalpli insanlar,
Hiçbir zaman rahat bir hayat yaşayamazlar.
-Çünkü kendilerini başkalarının mutluluğu için feda ederler-

A. Huxley

Çevrimdışı H.öğrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 145
  • 561
  • 145
  • 561
17 Eki 2011 21:29:33
"Keşke tanımasaydım" dediğim hiç kimsem olmadı benim.
"Keşke beni tanımasına izin vermeseydim" dediklerim oldu..

G. Marquez

Çevrimdışı akkaya33

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.105
  • 12.726
  • 2.105
  • 12.726
17 Eki 2011 22:39:58
‎'Hoşgörü' insanlığın bir parçasıdır.
Hepimizin hataları ve eksikleri var;
Gelin,karşılıklı olarak birbirimizin hata ve eksiklerini bağışlayalım!
Çünkü,hoşgörü doğanın ilk yasasıdır!
''Eğer Öfkeni aklınla yenemiyorsan,kendini insandan sayma!"

Voltaire

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
17 Eki 2011 22:40:54
"Kötüye yormak ve vehim yapmak insanı derdi yokken bile hasta eder. Onun için olaylara iyi bak.."

Hazreti Mevlâna Celaleddin Rûmî (k.s)

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
17 Eki 2011 22:41:21
Bizim mantık evliliği dediğimiz şey; her iki tarafın da gençlik çılgınlıklarında bulunup iyice kurtlarını döktükten sonra yapılan evliliktir..." -Lev Tolstoy-
 
 
 

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK