Özlü Sözler

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2013 20:02:09
Yüz kızartıcı bir suç değildir hırsızlık; çalınan birinin kalbiyse eğer.
...........

İnsanlarında yan etkileri olabiliyor. Kimileri başını döndürürken. Kimileri mideni bulandırıyor…
............

Aşk da önemli olan aynı elleri tutmak değil, Bi ömür hiç bırakmamaktır.


 Can Yücel

Çevrimdışı eslemnurum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 10.560
  • 26.280
  • 10.560
  • 26.280
23 Eki 2013 20:07:56
........

Çevrimdışı Asİ Mavİ

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.019
  • 8.345
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 4.019
  • 8.345
  • Özel Eğitim Öğrt.
23 Eki 2013 20:56:36
Hiçbir Sevgi, Şefkat, Anneninkinin yerini tutmaz.

 Balzac

Çevrimdışı sebocan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 32.938
  • 513.363
  • 32.938
  • 513.363
23 Eki 2013 21:24:34
''Aşık olunacak çok insan varda, aşık kalınacak olanı zor bulunuyor.''

Cemal SÜREYA

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2013 22:23:36
Kendini niye yalnız hissediyorsun?
Allah, hiç yarattığı kulu yalnız bırakır mı?

- Hz. Mevlana

Çevrimdışı tefoo

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.462
  • 18.587
  • Müdür Yardımcısı
  • 4.462
  • 18.587
  • Müdür Yardımcısı
23 Eki 2013 22:43:17
posta kutuma gönderdiğin Yalnızlığım’ı aldım.
nazik düşüncene teşekkür (!)
uygun zaman ve şartlarda balkona sandalye atıp
ağlamayı düşünüyorum.


Mehmet Şamil - yangınlık

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
23 Eki 2013 22:44:43
...

Çevrimdışı eslemnurum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 10.560
  • 26.280
  • 10.560
  • 26.280
23 Eki 2013 23:01:28
:d

Çevrimdışı ılgın01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.100
  • 6.274
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.100
  • 6.274
  • 2. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2013 23:44:34
Profesyonel davranmak,insanlıktan uzaklaşmaksa ben amatör kalmayı tercih ediyorum.


Funda Türkmen

Çevrimdışı ılgın01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.100
  • 6.274
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.100
  • 6.274
  • 2. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2013 23:44:55
Geldiğin zaman boşluk dolduran değil, gittiğin zaman yeri doldurulamayan ol.


Nurdan Tüzmen

Çevrimdışı ılgın01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.100
  • 6.274
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.100
  • 6.274
  • 2. Sınıf Öğretmeni
24 Eki 2013 00:11:33
Gevezelik Etmeyenler Hiçbir Yerde İstiskal İle Karşılaşmazlar Çok Konuşanlar İse Kendilerini Her Yerde Rezil Ederler

(hz Ali).

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
24 Eki 2013 00:32:35
İnsan belayı dilden bulur.

- Hz. Ali

Çevrimdışı ılgın01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.100
  • 6.274
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.100
  • 6.274
  • 2. Sınıf Öğretmeni
24 Eki 2013 00:35:02
Sevgi garip bir yangın.Yaşaması için büyümesi gerek.O yangına herşeyini atacaksın; zamanını, gururunu, dehanı.. (Cemil Meriç

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
24 Eki 2013 00:38:03
Sen ki hayrı şerri bilmezsin. Önce kendini sına,sonra da başkalarını. Kendini sınadığında zaten başkalarını sınamaktan vazgeçersin..

(Hz. Mevlana)

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
24 Eki 2013 00:47:09
"Bir ilişkide güvensizlik varsa, oradaki sevgi yalandır. Ve güvenilmek, sevilmekten daha büyük bir iltifattır!"

    P. Coelho

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK