Özlü Sözler

Çevrimdışı muarmu

  • Uzman Üye
  • *****
  • 332
  • 1.494
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 332
  • 1.494
  • 1. Sınıf Öğretmeni
10 Ağu 2011 17:54:50
Birinin gerçek yüzünü görmek istiyorsan, Kendisine hiçbir iyiliği dokunmayan birisine nasıl davrandığına bak.. [P. Coelho]

Çevrimdışı muarmu

  • Uzman Üye
  • *****
  • 332
  • 1.494
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 332
  • 1.494
  • 1. Sınıf Öğretmeni
10 Ağu 2011 17:56:56
Yalnızlığa yenilmemek için, sık sık hayaller kurulur; ama aslında neyin hayalini kurarsan kur, yalnızlık her hayalin sonudur". [Goethe]

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
10 Ağu 2011 18:07:44
Bil ki; Yaşadıklarınla değil, Yaşattıklarınla anılırsın. Ve unutma; Ne yaşattıysan elbet birgün onu yaşarsın.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
10 Ağu 2011 19:21:39
Öğrendim ki, sadece iki şey terk etmezmiş insanı..
-Biri yanındaki ana, diğeri kalbindeki yara!

Ataol Behramoğlu

Çevrimdışı bensuperim

  • Aktif Üye
  • **
  • 52
  • 28
  • 52
  • 28
10 Ağu 2011 19:46:00
Geriye kalan ardında yalnızlık olsa da sana değer

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
10 Ağu 2011 20:43:32
Şeytan yalnızca
sunar
insan isterse seçer..
Oscar Wilde

Çevrimdışı balca_d

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 60
  • 112
  • 60
  • 112
10 Ağu 2011 21:22:04
Seninle ben bir çaydanlık gibiyiz.
Ben üst kısmıyım sen alt kısmı.. hani büyüksün ya !
Aramızdaki fark ise şu;
Ben sensiz de demlenirim, ama sen bensiz ancak su kaynatırsın..

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
10 Ağu 2011 21:24:00
Hala açlıktan ölenler varsa dünyada,
Aslında ölen insanlar değil; insanlıktır.

R. Sharma

Çevrimdışı thefalcon

  • Uzman Üye
  • *****
  • 260
  • 1.109
  • 260
  • 1.109
10 Ağu 2011 22:37:18
Gereğinden fazla sevilen
ve gereğinden fazla güzel görülen biri
hala hevesleri için sesini çıkarmaktan aciz kalabiliyorsa,
ona hevesleri peşinde yaşayan birisi yakışır..
son söz olarak "mutlu ol" demek değilde şu söz daha çok yakışır:

"HAKETTİĞİN GİBİ YAŞA"

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.333
  • 237.829
  • 30.333
  • 237.829
10 Ağu 2011 22:44:32
Yokuşta akmayan ter, inişte gözyaşına döner.

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
10 Ağu 2011 23:12:03
"Başlayan her şey biter."


Seneca

Çevrimdışı ogrtmn35

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 17.463
  • 177.613
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 17.463
  • 177.613
  • 4. Sınıf Öğretmeni
10 Ağu 2011 23:21:33
Elimizde bir cicek varken,gözümüze yalnızca dikenleri gözükür.
Uzaklarda ise bir diken vardir,gözümüz hep cicegini görür..

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
10 Ağu 2011 23:28:09
Hâlâ açlıktan ölenler varsa dünyada,
Aslında ölen insanlar değil; insanlıktır.

*R. Sharma

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
10 Ağu 2011 23:29:11
- Ey Gönül ! Söyle bakalım:
"Damla düşmeden su bulanır mı?
Rüzgar esmeden dal sallanır mı? 'ALLAH' demeden kalp uyanır mı ?

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
10 Ağu 2011 23:49:31
Bilir misin ne kötüdür insanın bildiğini anlatamaması, kelimelerin hep yarım kalması. "Ben" deyip susması, "Sen" deyip ağlaması.'
Nazım Hikmet

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK