Kreşin adı da öğretmen cocuğuysan gel olsun....
Ooo o zaman bizim kız oynamaya doyamaz artık.Parkta falan denk gelirse kendiyle oynayan birilerine eve getiremiyoruz.O derece yani
bizim burda bir dükkan var. adı: "erkeksen gel"
Hadiya ne dükkanı ki o
erkek giyim dükkanı
peki camı tabelası hala yerinde duruyor mu
iyi fikir yaratıcı bir işim. ..
Çok tanıdık geldi bu cümleler
ben bi çay koyup geleyim