Benim kaplumbagamin adı Şakirdi.
Kaplumbağa beslemiyen var mı.
Benimkinin adı da Rüstem idi
Acliktan öldü.şubat tatilinde arkadasa birakmistim unutmuslar öldü
opunce prens oluyor muydu
Şakir e çay yok o zaman
benim once vardi hocam
Demekki kızların küçükken oluyormus
olmuyordu.ama keşke bazıları öpünce kurbağaya dönüşse
Ne demek şakire
yoo kucük degildim.gecen seneydi ?
Yok işte Ben de kaplumbağa beslemedim beslemeyi düşünmüyorum Kuş ve balığı tercih ederim...
ohooo o zaman ortalıkta erkek kalmazdi
Ama kim opecek
ne zararı var ki olmasın kimin öptüğü değil ki mühim olan, mühim olan kurbağaya dönüşecek mi