bu bahsettgim gecen yıl bıraktığım sınıfım.bu senekı sınıfım da benden once 3 tane degıstırmısler.ben 4.musum.Karne verırken öğrenciler de veliler de HOCAM SENEYE BURDASINIZ demi diyorlar.Kısmet dedim.bisey dıyemedım.kesın degıl kı zaten :/
Hayırlısı ,kısmet doğru
Neyse ki,yeni öğrencilerimize de çabuk alışıyoruz.
Ama bıraktıklarımız da hemen yeni öğretmenlerine alışıyorlar valla

Bazıları peşimizden arıyor sağ olsun

ilk çalıştığım okuldan ayrılrken cok zordu.Oturduk sarıldık sarıldık ağladık.Okulun basında" siz niye geldiniz ki biz öğretmenımızı sevıyorduk,bizi ondan ayrıdınız" ! diyen kucuk memet,herkesten cok aglamıstı 

Geçen sene başında norm fazlası olunca bıraktığım canlarımla da öyle ayrıldık
