Çok şükür gözümün önü açıldı Allah kimseyi açlıkla susuzlukla terbiye etmesin.yemesine yedik de masayı kim toplayacak:(
Öncelikle afiyet olsun hocam.Allah oruçlarımızı kabul etsin.
Herkesin karnı doyduğuna göre toplayacak biri bulunur elbet...Bulamazsanız beni çağırırsınız ben yardım ederim toplamaya
