Herkese hayırlı akşamlar. Balkonda oturuyoruz. Hava miss çok şükür.
yoncalodi öğretmenim ellerinez sağlık.siz yaptınız demı
çayın yanına
Slm tohatlılar ve de diğer arkadaslar .(Tohatlılar diğer arkadaslardan cok oldugu için ayrı slm verdim)