giren tanıdığınız varsa okursunuz diyo
çok dikkatlisin renkdaşım.materazzi hocam,Allah sağlıkla mutlulukla geçecek nice senelere eriştirsin inşallah
Eveeet Teşekkür ederim öğretmenim ceksınıııım benim akrostişim doğum günüme özel olsun caaaan
tandıgınız kelimesini ben göremdım pardooonnn
Bütün girenler mi içinde sevmediklerim de varsa ne oalcak
tanıdığınız yazmamışki zaten,tanıdığınız orada gizli özne
bizim komşular aşağıda toplandılar yine, azcık da ben insem olur mu ki ?
heyyy ne zaman başlıyım bitirdim ben manileri. tam 13 tene olmuşlar bir de kiminle başlıyım
yaa manileri okumucan mı en azından senin adına olanı ?