iyi ki doğmuşsunuz öğretmenim. mutlu senelere...
Kırşehiiir öğretmenim,çok özür diliyorum,arya öğretmenimden sonra hemen senin mesajın varmış,görememişim
Çoook teşekkür ederim.

♥♥♥...............İYİ Kİ DOGDUN .....♥♥♥ ♪♫♪♫ MATTERAZİ
♥♥♥ Çoook teşekkür ederim cannn ♥♥♥
söylemesi ayıp üstü çabuk tırmanılıyor acı ama gerçek
ben daha geçen gün 30 dum şimdi 32,5 
dimim çok doğruuu

Materrazi yeni yaşında her şey gönlünce olsuun. Sağlıkli huzurlu vee musmutlu senelere inşallah. Iyi ki doğdun 
Çook teşekkür ederim canımm,güzel dileklerin için de ayrıca.

Materrazi hocam sizin doğum gününüz siz bir demet koparabilirsiniz.Doğum gününüz kutlu olsun.
Çook teşekkür ederim hemşerim sağ olunuz.

Onlar orada daha güzeller amaa
