Hayatımda ne mırra sözcüğünü duydum. Haliyle ne de içtim. 
Ben içtim öğretmenim de adını aklımda tutamıyorum.Hatta şöyle bir adetleri var yöre insanın, onlar getirinceye kadar içmek zorundaymışsınız,yani bu kadarı da yeterli diyemiyorsunuz, ne zaman vaz geçerler getirmekten o durumda içmeyi bırakıyorsunuz.Bana yalnızca bir fincan ikram etmişlerdi.ya da böyle bir adet yok,beni kandırdılar