Siz de bizdensiniz demek ki, bizde de 40 numaran aşağı giyen tek kızkardeşim 39.
kardeşim 39-40 giyiyor. ben de 40 giyiyorum ki 41 numara olan ayakkabılarım da var.
maşallah valla ben ayakkabı bulamıyom 35i genelde bahalı mağazalar üretiyo 
ben de şu deichmann dan alıyorum, biraz kalitesiz ama büyük numarada başka yerde yok ki
