Evet ben de izlemiştim....sadece niye yazdığını anlamamıştım
merhabalar...
benim süt ılınmıştır artık ben yine tatlımı yapmaya döneyim
Gunun tatlisi ne?
güllaç..
Gullaci kim yapio
ben yapmıyorum ama yapan arkadaş, ikram ederse iftardan sonra yerim