Çok ii değil maalesef .(
yanlış bir şey mi sordum
herkeslere iyi günlerr
yoo
tam seni çağıracaktım çakaaaall diye merakını giderdim
ooo ojgeldin beyaaa anti-hemşehrim
hoşgeldiniz öğretmenim.
hojj cördük emşerimm
Nooldu bre?
anti hemşerim mi o ne