Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller

Çevrimdışı nursel68

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
29 Tem 2013 05:02:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hoşgeldin öğretmenim  ;)

Allah kabul etsin öğretmenim

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bizden çok çok daha hayırlı bir iş yapmışsınız. Gönlünüze sağlık, Allah kabul etsin öğretmenim. :)

sağolun Allah hepimizin ibadetlerini kabul etsin..

Çevrimdışı nc129

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 312
  • 503
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 312
  • 503
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Tem 2013 05:03:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yapmayın.off çok üzülüyorum orman yangınlarını duyunca...yüreğim acıyor...
maalesef sırayla gidilyor  orman kalmadı çok üzülyorum

Çevrimdışı atom111

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.653
  • 6.998
  • 1.653
  • 6.998
29 Tem 2013 05:04:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu sabah biraz meal okuyayım dedim..geciktim ...muhabbet bitti mi yoksa ?

  Tebrikleer değerli Hocam  .  Meal ve tefsir ihmal ettiğimiz şeyler son bir kitap okudum ve bu konuda ki eksikliğime çok kızdım biraz daha bilinçli olmalı ve daha çok meal okumalıyım kendi adıma .

Çevrimdışı eslemnurum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 10.560
  • 26.280
  • 10.560
  • 26.280
29 Tem 2013 05:04:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Manavgatta yine yangın çıktı güzelim ağaçlık yer kalmadı ve poyraz var 3.yangın oldu bu hafta
Yazık ama yaa.  >:( Bugün öğle haberlerinde NTV yi dinleyeyim biraz, dedim. Yurdun dört bir yanından yangın haberleri, öfkeyle memlekette ağaç bırakmadılar, diye hayıflandığımı hatırlıyorum.

Çevrimdışı nursel68

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
29 Tem 2013 05:05:20
ramazanın başında hher gün bir cüz takip edeyim diye düşünmüştüm...sahurdan sonra oturur takip ederim diyordum ama olmadı...ben de müsait olduğum zamanlarda değişik süreleri hem arapça okuyorum hem de mealllerini okuyorum....kadir gecesi hepsini bağışlarım diye düşündüm...

Çevrimdışı eslemnurum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 10.560
  • 26.280
  • 10.560
  • 26.280
29 Tem 2013 05:06:20
Yalnız Eğitimhane'yi bize bıraktılar öğretmenlerim, şu an 200 kişi görünüyor. Sadece 70 i üye. :D

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Tem 2013 05:06:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yazık ama yaa.  >:( Bugün öğle haberlerinde NTV yi dinleyeyim biraz, dedim. Yurdun dört bir yanından yangın haberleri, öfkeyle memlekette ağaç bırakmadılar, diye hayıflandığımı hatırlıyorum.
Gelibolu da da var yangın..

Çevrimdışı nursel68

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
29 Tem 2013 05:07:16
evet sabahın bu saati pek kimseler olmuyor demekki...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Tem 2013 05:07:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yalnız Eğitimhane'yi bize bıraktılar öğretmenlerim, şu an 200 kişi görünüyor. Sadece 70 i üye. :D
  ;)

Çevrimdışı karamizrak40

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.149
  • 2.565
  • Öğrenci Velisi
  • 2.149
  • 2.565
  • Öğrenci Velisi
29 Tem 2013 05:08:12
:)
Evet uyuyoruz biz :)

Çevrimdışı nc129

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 312
  • 503
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 312
  • 503
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Tem 2013 05:08:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yazık ama yaa.  >:( Bugün öğle haberlerinde NTV yi dinleyeyim biraz, dedim. Yurdun dört bir yanından yangın haberleri, öfkeyle memlekette ağaç bırakmadılar, diye hayıflandığımı hatırlıyorum.
çarşının içinde türkbeleni ormanı yandı 2 gün önce gündüz vakti şimdide bu ve Oymapınar sırayla gidilyor çok üzücü

Çevrimdışı nc129

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 312
  • 503
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 312
  • 503
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Tem 2013 05:10:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gelibolu da da var yangın..
yazık yaa

Çevrimdışı nursel68

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.053
  • 9.774
  • 4. Sınıf Öğretmeni
29 Tem 2013 05:12:36
ya ne olacak bu yangınların sonu....Allahım sen ormanlarımızı koru!...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Tem 2013 05:13:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ya ne olacak bu yangınların sonu....Allahım sen ormanlarımızı koru!...
Amiin öğretmenim,çok üzücü ..

Çevrimdışı eslemnurum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 10.560
  • 26.280
  • 10.560
  • 26.280
29 Tem 2013 05:14:05
Vicdansızlar.  >:(
Halbuki bu konuyla ilgili hadis-i şerif bile var."Kıyamet kopuyor dahi olsa elinizdeki fidanı dikiniz." buyurulmuş. Yine Kuran-ı Kerim'de ağaçla ilgili pek çok ayet bulunmaktadır. İnanan bir insan bunu yapmaz.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK