Manavgatta yine yangın çıktı güzelim ağaçlık yer kalmadı ve poyraz var 3.yangın oldu bu hafta
Yazık ama yaa.

Bugün öğle haberlerinde NTV yi dinleyeyim biraz, dedim. Yurdun dört bir yanından yangın haberleri, öfkeyle memlekette ağaç bırakmadılar, diye hayıflandığımı hatırlıyorum.