hocam bend eöyle diyorum ama sahura yaklaşınca göz kapakçıkalrım artık yere diye isyan bayrağını çekiyor.malum mesai olunca erken kalkmak gerekiyor...
İstesem de uyuyamam kendimi çok kötü alıştırdım öğretmenim

Tatilde çalışmak zor olsa gerek, hele bir de ramazanda. Allah yardımcınız olsun.