Ancak kalkabildik Herkese hayırlı oruçlar.
Benim bu uykusuzluğum ne olacak bilmiyorum Günaydın diyelim o zaman...
Sevgili uykum hiç şaşmadan 12.20 'ye kadar sürüyor Gününüz aydın olsun biricik öğrtmenlerim
Benim her yaz böyle oluyor,sabaha kadar uyku yok;sabahtan öğleye kadar uyku, 5-6 saat uykudan sonra zımba gibi oluyor insan.Uykuyu az uyursam sersem gibi, çok uyursam da turşu gibi oluyorum.Bu arada benzetmelerim de müthiş oldu hee