Hz. Aişe (r.a.) buyurdular ki; "O'nunla başbaşa yemek yerken Efendimiz (s.a.v.) kendi eliyle ağzıma lokma tutardı.. Ben bardağın neresinden su içersem O da oradan içerdi."
Sevgi ne boğazda, ne mum ışığında yemek yemek.. Ne de pahalı bir pırlanta demek.Sevgi; bir bardağın kenarında, aynı noktada iki dudak izi. Bir lokmada iki mutlu insan demek.
herkese merhaba
