Bundan 29 yıl önceydi. Konya doğum hastanesinde nurtopu gibi bi bebiş dünya geldi..

Erkek bekleniyordu ama kız olduu

Zamanla o kız çocuğu büyüdü. Okuma yazma öğrendi. Sonra okuma yazma öğretmeye başladı. Eğitimhane diye bi siteyi keşfetti. Doğumgününü buradaki dostlarıyla paylaştıı

İyi ki doğduuummm, gördün mü 29 olduum