Mutlu yıllar hocam
Teşekkür ederim öğretmenim.
xxsudexx hocam mutlu yıllar 
teşşekür ederim öğretmenim..
Mutlu yılllaaaaar canııııım,iyi ki doğmuşsun,iyi ki burdasıııın,ben de 1 ay kadar önce 29 olmuştuum
Teşekkür ederim canım öğretmenim..yaşııtız yani ne güze;)
kocaman olmussun
pasta ayır ama bize de 
Hediye için teşekkürler öğretmenim ,içinde ne var acep

bu kadar pastayı tek başıma yiyemem zaten. birlikte yicez
