Kahve olmazsa olmazım değil ama... damla sakızlı Türk kahvesini yanında minik bir bitter çikolata ile içmeye doyum olmaz...
Öğretmenim, çay içmek, kahve içmek bana göre bir kültürdür. Haldır huldur değilde usulünce içilen çay ve kahvenin lezzeti ayrıdır diye düşünüyorum. Sizin gibi kahve içerken bazı inceliklere dikkat eden, çay içerken bardağından çayın dem süresine kadar özen gösteren dostların ehl-i keyf merakına da iyi bir çay sever olarak hayranım...