Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ağu 2013 01:26:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Valla öğretmenim aynen öyle oldunuz :D

Biraz ara vereyim öyleyse :)

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ağu 2013 01:26:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Selam muhabbet kuşları ben geldim. :) Ne var ne yok? İyisiniz İnşaallah?
Hoooooşgeldiiin canıııııııııım   ;) :)

Çevrimdışı eslemnurum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 10.560
  • 26.280
  • 10.560
  • 26.280
01 Ağu 2013 01:26:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah 1000. mesajım olmuş :)
Eh o zaman uzmanlığınız hayırlı olsun. Yarına çayınızı içmeye başlarız. ;)

Çevrimdışı xxsudexx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.439
  • 3.861
  • 1.439
  • 3.861
01 Ağu 2013 01:27:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hoş geldiniz öğretmenim. Hemen idareye geç kağıdı almaya :)
Hani pasta Börek tolstoyevski ogretmenim?? Herkesten istediniz ;)

Çevrimdışı nirsen81

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.466
  • 4.065
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.466
  • 4.065
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Ağu 2013 01:27:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öðretmenim ellerinize saðlýk, hoþ görünüyorlar.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
O yukarýdaki ne öyle off. Ýnsan bakmaya doyamýyor yemeye nasýl doysun :))) Ellerinize saðlýk pek bi hamarat gördüm sizi :)

Afiyet olsun :)) gece gece pek bi iştah açıcı oldu valla:))

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ağu 2013 01:27:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hani pasta Börek tolstoyevski ogretmenim?? Herkesten istediniz ;)

Valla ikram çok geldi, direk idareye geç kağıdı almaya gönderdim :DDD

Çevrimdışı ismail_gökçe

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 4.847
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.336
  • 4.847
  • 4. Sınıf Öğretmeni
01 Ağu 2013 01:28:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam geç kalana pasta börek cezamız var. Diğer arkadaşlara cezayı kestik size kesmesek olmaz :) Adam kayırmış gibi oluruz :)
meyve olmazmı arkadaşlar. Pasta börek fazla yenmiş.

Çevrimdışı xxsudexx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.439
  • 3.861
  • 1.439
  • 3.861
01 Ağu 2013 01:28:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kahve olmazsa olmazım değil ama... damla sakızlı Türk kahvesini yanında minik bir bitter çikolata ile içmeye doyum olmaz...
Hmmm çook seviyorum damlasakızlı kahveyi :))

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ağu 2013 01:29:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
meyve olmazmı arkadaşlar. Pasta börek fazla yenmiş.

Çok güzel görünüyor öğretmenim. Ellerinize sağlık. Meyveleri çok güzel dilimlemişsiniz :)

Çevrimdışı eslemnurum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 10.560
  • 26.280
  • 10.560
  • 26.280
01 Ağu 2013 01:29:23
Cezamız neyse ödemeye hazırız. :)

Çevrimdışı eraegtm

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.890
  • 30.863
  • 6.890
  • 30.863
01 Ağu 2013 01:29:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kahve olmazsa olmazım değil ama... damla sakızlı Türk kahvesini yanında minik bir bitter çikolata ile içmeye doyum olmaz...
Öğretmenim, çay içmek, kahve içmek bana göre bir kültürdür. Haldır huldur değilde usulünce içilen çay ve kahvenin lezzeti ayrıdır diye düşünüyorum. Sizin gibi kahve  içerken bazı inceliklere dikkat eden, çay içerken bardağından çayın dem süresine kadar özen gösteren dostların ehl-i keyf merakına da iyi bir çay sever olarak  hayranım...

Çevrimdışı xxsudexx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.439
  • 3.861
  • 1.439
  • 3.861
01 Ağu 2013 01:29:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
meyve olmazmı arkadaşlar. Pasta börek fazla yenmiş.
Bu süper işte öğretmenim tesekkurler :))

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ağu 2013 01:30:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Cezamız neyse ödemeye hazırız. :)

Geç kalanlara pasta börek cezası veriyoruz öğretmenim. Öyle hazır almak yok elleri ile yapacak. Hamarat mı değil mi göreceğiz :)

Çevrimdışı xxsudexx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.439
  • 3.861
  • 1.439
  • 3.861
01 Ağu 2013 01:30:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Selam muhabbet kuşları ben geldim. :) Ne var ne yok? İyisiniz İnşaallah?
Hoşgeldin eslemnurum.iyiyiz hamdolsun. Ya sen? ?:)

Çevrimdışı karamizrak40

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.149
  • 2.565
  • Öğrenci Velisi
  • 2.149
  • 2.565
  • Öğrenci Velisi
01 Ağu 2013 01:30:54
İdareye yollayıp durmayın, geç kaldı kağıdı bitti arkadaşlar lütfen yaniii  ;D ;D
Yaz yaz usandım ;D ;D

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK