ben de kacak çaydan başka içemiyorum yaaa...
Öğretmenim Başkentte sadece bazı bölgelerde satılan çaylar var. Bir arkadaşım layalinaydı sanırım öyle bir çay ikram etti bize. Çok hoşumuza gitti

Bizde aldık arada güzel oluyor dem süresi 7-8 dakika. Özelllikle misafir ağırlayacasanız birebir. Acaip demli çıkıyor ve bir üst demlikle 2 alt demliği bitirirsiniz
