Çay deyince hocam pek çok ince yanı var tabii ki.. Sizi bilmem ama ben bergamot aromasına bayılırım...Ben çayı porselen demlikte demlerim (bu önemli)...Mutlaka içine bergamot aromalı çay eklerim...bunun için bir ölçüm bile var...1/4 oranında eklerim...ve dediğim gibi cam bardak olmazsa çok ince porselen...
Öğretmenim bu konuda da hemfikiriz

bergamotlu çayı bende çook severim
