Yüksek Lisans Yapan Öğretmene, İlave Hizmet Puanı

Çevrimiçi Baydur

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.218
  • 3.906
  • 4.218
  • 3.906
25 Mar 2026 23:08:15
Yok hocam.

Çevrimdışı Mericmeric

  • Aktif Üye
  • **
  • 48
  • 49
  • 48
  • 49
12 May 2026 16:28:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Açılan Davalar bitmedi(?)
meb mebbisten tüm ibareleri sildi. (Yürütmeyi durdurma ile ilgili) diğer yandan hizmet puanı evraklarında belgelerimiz de duruyor. Modül silinmedi de.
Bir açıklama yapmak bu kadar zor mu?
Verilen hak geri alınamaz idi. O dönem puanını kullanıp bir sürü kişi atandı. Biz kullanamadık. Hak kaybı için dava açabilir miyiz?
bunu ben de merak ediyorum bireysel dava açabiliyor muyuz? askıda karar duruyordu onu da kaldırdılar mebbisten puanlar gitti atanan atandı bizimki geri alındı. hizmet puanı modülünde evrak duruyor? bireysel dava ile silinenlerinki geri alınabilir mi açan var mı?

Çevrimdışı emrah27

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.009
  • 8.292
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.009
  • 8.292
  • Müdür Yardımcısı
12 May 2026 18:02:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bunu ben de merak ediyorum bireysel dava açabiliyor muyuz? askıda karar duruyordu onu da kaldırdılar mebbisten puanlar gitti atanan atandı bizimki geri alındı. hizmet puanı modülünde evrak duruyor? bireysel dava ile silinenlerinki geri alınabilir mi açan var mı?
Ben de çok merak ediyorum. O sene herkes tayin istedi gitti bizim puanları kullanıp tayin istemedik diye suçlu olduk yani bireysel bir şey yapılabiliyorsa ben de dava açmak istiyorum verilen puanlar geri alınmaz.

Çevrimiçi Baydur

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.218
  • 3.906
  • 4.218
  • 3.906
12 May 2026 18:04:01
Hocam sormak gerekiyor.50 kisi yetmez, 100 kisi cimerden sorarsa belki cevap verirler.Bakana her yerde calisirim diye yazdim artik yeni bransimda Istanbuldayim.
Biraz darlamak gerekiyor.50 puan az degil.Gidecegim okula telefon actim sordum 22 puan alacagim.3 sene sonra 538 olacagim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK