Açılan Davalar bitmedi(?)
meb mebbisten tüm ibareleri sildi. (Yürütmeyi durdurma ile ilgili) diğer yandan hizmet puanı evraklarında belgelerimiz de duruyor. Modül silinmedi de.
Bir açıklama yapmak bu kadar zor mu?
Verilen hak geri alınamaz idi. O dönem puanını kullanıp bir sürü kişi atandı. Biz kullanamadık. Hak kaybı için dava açabilir miyiz?
bunu ben de merak ediyorum bireysel dava açabiliyor muyuz? askıda karar duruyordu onu da kaldırdılar mebbisten puanlar gitti atanan atandı bizimki geri alındı. hizmet puanı modülünde evrak duruyor? bireysel dava ile silinenlerinki geri alınabilir mi açan var mı?