Eğitimhane dostları;
Bu gün çok sevdiğimiz ve değer verdiğimiz Himmet öğretmenimizi kaybettik.Kendisi bir aydır akciğer kanseri ile mücadele ediyordu.
Bir hafta önceki ziyaretimizde herkese nasihatı ''sigarayı bıraksınlar,içmesinler, oldu.
Kendisine Allah'tan rahmet,tüm sevenlerine sabır vebaşsağlığı diliyorum.Dualarınızı eksik etmeyin.
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
Ah şu illet sigara... İnsanlar onu bırakamadan o kişileri bırakıp gidiyor...