becaişle tainim çıkmıştı.kararnameler gelene kadar öğrencilerime söylememiştim.bugün geldi ve mecburen söyledim artık. ne kadar öncesinde çaktırmadan hazırlamaya çalışsam da olmadı o minik güzel gözlerinden akan yaşlara engel olamadım.ilk görev yerim 1.sınıftan alıp 4.sınıfa getirdiğim öğrencilerim hiç böyle olsun istemezdim ama kader...çok üzgünüm onların üzüldüğünü görmek iki kat daha fazla üzüyor beni...allah yollarını hep açık etsin iyi insanlarlla karşılaştırsın..iyi yerlere gelsinler..
Dilekleriniz inşallah gerçekleşir öğretmeni
m.Onlar sizi asla unutmazlar emin olun.Hele ilk göz ağrınızsa...
Yeni yerinizde Allah yüzünüzü ak etsin.hayırlı olsun.