Atıyorlar dağın başına bir yere. 45 saniyelik haber saltanatının ardında kalanları düşünemiyorlar bile... baktım ve geçtim. 45 saniye. içim acıdı. köy öğretmenleri gerçekten ölüler. ölmek sadece mezara girmek değil ki... mekanın cennet olsun öğretmenim...(alıntı)
Hiç güzel haberler duymayacak mıyız?
İnşaallah bundan sonra duyarız öğretmenim..
maçı yine kaybettik.nerede hata yapıyoruz...