Öncelikle merhabalar arkadaşlar.güzel bir haberle karşınızdayım.Dün resmi nikahım vardı.Çok güzel bir gündü.Ben de evliler kervanına katıldım.
Eğitimhane'nin değerli üyeleri Tezcan öğretmenimiz bugün Trabzon da yapılacak düğünle dünya evine girecek inşallah.Allah nasip ederse bende teşrif edeceğim,kendisiyle 5 yıl aynı okulda birlikte çalıştık ve bir çok sosyal aktiviteyide(şiir dinletileri,tiyatro oyunlarımız...) birlikte gerçekleştirdik.Benim 2006'dan bu yana tanıdığım bir arkadaşımdır kendisi.
Buradan tebrik mesajlarınızı not alıp ulaştırırım inşallah.