biz de dün gece kaloriferi yakalım dedik 2,5 saate yakamadık sonra bıraktık çocuklar hasta oldu
Geçmiş olsun öğretmenim...
Benim de yavrularım hastaydı 3 gündür.Nihayet biraz iyiler.Allah yavrularımızı esirgesin.
Geçmiş olsun canım..Allah şifa versin..
Tezcan61 öğretmenim bir ömür boyu mutluluklar dilerim..
Ayrıca hasta olan herkese geçmiş olsun..Rabbim şifalar versin...