tayper öğretmenim başınız sağolsun.bende babamı 4 yaşındayken kaybetmişim.baba duygusunu yaşayamadım bile.allah mekanlarını cennet eylesin.
bugün çok kötü hissediyorum kendimi...tam 14.yılım bitiyor bugün babasız geçen.14 yıl önce bu tarihte kaybetmiştim babamı.mekanın cennet olsun babacığım...
Yaşasın kızım artık yürüyor....
Aripinar ogremenim oneri icin tesekkurler. biraz korkak kizim 2 aydir cok rahat yuruyordu ama parmagimizdan tutarak,ilk defa dun hadi kizim git sen artik yuruyorsun ben yanindayim dedim kendiliginden yurudu.sonrada cok dikkatli dusmemek icin.Toltoyevski ogretmenim gelin olmasi mi,insan hayal bile edemiyor:)