Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Eki 2012 00:12:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tayper öğretmenim başınız sağolsun.bende babamı 4 yaşındayken kaybetmişim.baba duygusunu yaşayamadım bile.allah mekanlarını cennet eylesin.
öğretmenim Allah babanızın mekanını cennet eylesin,ahirette kavuşmayı nasip etsin inşallah

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.919
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.919
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Eki 2012 07:41:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok kötü hissediyorum kendimi...tam 14.yılım bitiyor bugün babasız geçen.14 yıl önce bu tarihte kaybetmiştim babamı.mekanın cennet olsun babacığım...
Allah babanızın mekanını cennet eylesin

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
15 Eki 2012 07:48:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok kötü hissediyorum kendimi...tam 14.yılım bitiyor bugün babasız geçen.14 yıl önce bu tarihte kaybetmiştim babamı.mekanın cennet olsun babacığım...

Rabbimiz babanızın mekanını cennet eylesin.

Çevrimdışı yeni4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.472
  • 119.268
  • 8.472
  • 119.268
15 Eki 2012 07:49:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok kötü hissediyorum kendimi...tam 14.yılım bitiyor bugün babasız geçen.14 yıl önce bu tarihte kaybetmiştim babamı.mekanın cennet olsun babacığım...
Mekanı cennet olsun hocam. Bir çoğumuz aynı acıları erken yaşlarda yaşadık. hayatın gerçeği.

Çevrimdışı den.ge

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 313
  • 4.306
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 313
  • 4.306
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Eki 2012 09:53:28
Yaşasın kızım artık yürüyor....

Çevrimdışı serap özkan54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.208
  • 1.747
  • 1.208
  • 1.747
15 Eki 2012 09:57:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yaşasın kızım artık yürüyor....
   Oyy maşallah..Şimdi pıtı pııt koşturur durur o:) Gözünüz aydın..

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Eki 2012 09:57:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yaşasın kızım artık yürüyor....

Gün gelir okul zamanını bir de bakmışsınız gelin olduğunu da görürsünüz öğretmenim inşallah.

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Eki 2012 10:00:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yaşasın kızım artık yürüyor....

O ilk yürümeleri yok mu tam yemelik oluyorlar bir önerim olacak : düşünce kaldımayın öğretmenim kendi başarısızlığını kendisi öğrensin kendisi hallettsin ;)

Çevrimdışı den.ge

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 313
  • 4.306
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 313
  • 4.306
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Eki 2012 10:11:25
Aripinar ogremenim oneri icin tesekkurler. biraz korkak kizim 2 aydir cok rahat yuruyordu ama parmagimizdan tutarak,ilk defa dun hadi kizim git sen artik yuruyorsun ben yanindayim dedim kendiliginden yurudu.sonrada cok dikkatli dusmemek icin.
Toltoyevski ogretmenim gelin olmasi mi,insan hayal bile edemiyor:)

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
15 Eki 2012 11:24:08
Başınız sağolsun.Rabbim mekanını cennet makamı etsin.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok kötü hissediyorum kendimi...tam 14.yılım bitiyor bugün babasız geçen.14 yıl önce bu tarihte kaybetmiştim babamı.mekanın cennet olsun babacığım...

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
15 Eki 2012 11:25:32
Bizim yerimize de yarım ısırıklı bir öpücük konduruverin kollarına.Koştuğu günü de görürsünüz umarım. :)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aripinar ogremenim oneri icin tesekkurler. biraz korkak kizim 2 aydir cok rahat yuruyordu ama parmagimizdan tutarak,ilk defa dun hadi kizim git sen artik yuruyorsun ben yanindayim dedim kendiliginden yurudu.sonrada cok dikkatli dusmemek icin.
Toltoyevski ogretmenim gelin olmasi mi,insan hayal bile edemiyor:)


Çevrimdışı deva35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.398
  • 11.769
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 7.398
  • 11.769
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Eki 2012 11:25:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yaşasın kızım artık yürüyor....
MAŞALLAH ÖĞRETMENİM.KOŞTUĞUNU DA GÖRÜRSÜNÜZ İNŞALLAH :)

Çevrimdışı kedicik26

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Eki 2012 11:26:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok kötü hissediyorum kendimi...tam 14.yılım bitiyor bugün babasız geçen.14 yıl önce bu tarihte kaybetmiştim babamı.mekanın cennet olsun babacığım...

allah rahmet eylesin o yattıkça allah geride kalanlara uzun ve sağlıklı ömür versin inşallah......

Çevrimdışı selvi_2009

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 126
  • 261
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 126
  • 261
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Eki 2012 18:08:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok kötü hissediyorum kendimi...tam 14.yılım bitiyor bugün babasız geçen.14 yıl önce bu tarihte kaybetmiştim babamı.mekanın cennet olsun babacığım...

Allah başka acı göstermesin mekanı cennet olsun

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
15 Eki 2012 18:32:45
tayper 35 öğretmenim başınız sağ olsun Allah sabıarlar versin cennetinde kavuştursun inşallah

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK