Yaşasın kızım artık yürüyor....
bugün çok kötü hissediyorum kendimi...tam 14.yılım bitiyor bugün babasız geçen.14 yıl önce bu tarihte kaybetmiştim babamı.mekanın cennet olsun babacığım...