şükürler olsun.. kaçırılan 3 bayan öğretmen ve bir hizmetli serbest bırakılmış..
Çok sevindim bırakılmalarına.. Bu kaçırıp kaçırıp bırakmadaki amaç acep ne ola ki? Gözdağı mı? Yıldırma politikası mı? Devlet Güneydoğudan çekilsin mesajı mı? Vatan haini kim varsa ocağı yıkılsın
