Dönem başında 43 öğrencimiz vardı.Sınıfları 1-2 3-4 bölmüştük..3-4 lerin hepsi nakil gitti. 1-2 ler de toplam 13 kişi kaldı.Norm fazlası oldum.
Bugün itibariyle oldukça güzel bir okula -geçici de olsa-görevlendirldim..Umarım kadrom da en kısa zamanda gelir.
Müstakil sınıf okutmak keyifliymiş...Özlemişim..Artı k 3 lerle devam edeceğiz...
Hayırlı olsun öğretmenim. Siz gitmişsiniz, darısı kadronuzun başına olsun.