Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 08:52:09
Öğretmenlerin kaçırılışı beni çok üzmüştü ama erbest bırakılışları mutluluk getirdi.

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
17 Eki 2012 09:19:14
evet,meslektaşlarımız üzerinden siyaset yapılması epey üzücü.

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
17 Eki 2012 10:14:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dönem başında 43 öğrencimiz vardı.Sınıfları 1-2 3-4 bölmüştük..3-4 lerin hepsi nakil gitti. 1-2 ler de toplam 13 kişi kaldı.Norm fazlası oldum.
  Bugün itibariyle oldukça güzel bir okula -geçici de olsa-görevlendirldim..Umarım kadrom da en kısa zamanda gelir.
   Müstakil sınıf okutmak keyifliymiş...Özlemişim..Artı k 3 lerle devam edeceğiz...
Hayırlı olsun zümrem. Sizin adınıza mutlu oldum. :D

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 10:15:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Dönem başında 43 öğrencimiz vardı.Sınıfları 1-2 3-4 bölmüştük..3-4 lerin hepsi nakil gitti. 1-2 ler de toplam 13 kişi kaldı.Norm fazlası oldum.
  Bugün itibariyle oldukça güzel bir okula -geçici de olsa-görevlendirldim..Umarım kadrom da en kısa zamanda gelir.
   Müstakil sınıf okutmak keyifliymiş...Özlemişim..Artı k 3 lerle devam edeceğiz...

Gözünüz aydın öğretmenim, hayırlı olsun.

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 10:39:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Dönem başında 43 öğrencimiz vardı.Sınıfları 1-2 3-4 bölmüştük..3-4 lerin hepsi nakil gitti. 1-2 ler de toplam 13 kişi kaldı.Norm fazlası oldum.
  Bugün itibariyle oldukça güzel bir okula -geçici de olsa-görevlendirldim..Umarım kadrom da en kısa zamanda gelir.
   Müstakil sınıf okutmak keyifliymiş...Özlemişim..Artı k 3 lerle devam edeceğiz...

Hayırlı olsun öğretmenim. Siz gitmişsiniz, darısı kadronuzun başına olsun.

Çevrimdışı Sonsuz Nur

  • Üye
  • *
  • 7
  • 24
  • 7
  • 24
17 Eki 2012 11:00:23
Serap öğretmenim hayırlı olsun

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
17 Eki 2012 12:40:20
serap öğretmenim hayırlı olsun

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 12:44:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Dönem başında 43 öğrencimiz vardı.Sınıfları 1-2 3-4 bölmüştük..3-4 lerin hepsi nakil gitti. 1-2 ler de toplam 13 kişi kaldı.Norm fazlası oldum.
  Bugün itibariyle oldukça güzel bir okula -geçici de olsa-görevlendirldim..Umarım kadrom da en kısa zamanda gelir.
   Müstakil sınıf okutmak keyifliymiş...Özlemişim..Artı k 3 lerle devam edeceğiz...
 















Hayırlı olsun öğretmenim.

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 14:04:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Dönem başında 43 öğrencimiz vardı.Sınıfları 1-2 3-4 bölmüştük..3-4 lerin hepsi nakil gitti. 1-2 ler de toplam 13 kişi kaldı.Norm fazlası oldum.
  Bugün itibariyle oldukça güzel bir okula -geçici de olsa-görevlendirldim..Umarım kadrom da en kısa zamanda gelir.
   Müstakil sınıf okutmak keyifliymiş...Özlemişim..Artı k 3 lerle devam edeceğiz...
 


gözünüz aydın hayırlı olsun

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
17 Eki 2012 14:38:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Dönem başında 43 öğrencimiz vardı.Sınıfları 1-2 3-4 bölmüştük..3-4 lerin hepsi nakil gitti. 1-2 ler de toplam 13 kişi kaldı.Norm fazlası oldum.
  Bugün itibariyle oldukça güzel bir okula -geçici de olsa-görevlendirldim..Umarım kadrom da en kısa zamanda gelir.
   Müstakil sınıf okutmak keyifliymiş...Özlemişim..Artı k 3 lerle devam edeceğiz...
 

Hayırlı olsun hocam..

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 17:32:10
Serap öğretmenim hayırlı olsun

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
17 Eki 2012 18:15:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Dönem başında 43 öğrencimiz vardı.Sınıfları 1-2 3-4 bölmüştük..3-4 lerin hepsi nakil gitti. 1-2 ler de toplam 13 kişi kaldı.Norm fazlası oldum.
  Bugün itibariyle oldukça güzel bir okula -geçici de olsa-görevlendirldim..Umarım kadrom da en kısa zamanda gelir.
   Müstakil sınıf okutmak keyifliymiş...Özlemişim..Artı k 3 lerle devam edeceğiz...
 















yeni sınıfınız hayırlı olsun öğretmenim  :)

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 18:28:31
Serap öğretmenim hayırlı olsun

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
17 Eki 2012 19:08:35
Akşam gelince haber izlemek istemiyorum, nereye gidiyor ülkemizin durumu bilmiyorum, neyi paylaşamıyorlar, her gün şehit haberi, kaçırılan öğretmenler, Allah pkk yı ve onu destekleyenlerin cezasını versin diyorum.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
17 Eki 2012 19:13:01
bugünde ığdır da öğretmenlerimiz kaçırılmış .köylülerin gayretleriyle kurtulmuşlar .haberlere göre..
noldu yine öğretmenlere sardılar .Allah a havale ediyorum ....

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK