Bugün 6.sınıf öğrencisi kaza geçirdi.Allah korudu,yüreğimiz ağzımıza geldi.Ayağı kırıldı ama daha kötüsü de olabilirdi.Allah hepimizi korusun.
Geçmiş olsun öğretmenim Allah beterinden korusun,inşallah tez zamanda iyileşir.
keziban2 öğretmenim sizin öğrencinize de geçmiş olsun,bazı durumlarda insan ne yapacağını bilemiyor