Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
İnşallah doktorlar bir sakınca görmeyip bayramı evde geçirmesine izin verirler...Moral olur çocuğa, özlemiştir evini...Bir an önce sağlığına kavuşması dileğiyle...