Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 22:20:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
İnşallah iyi haberlerini almaya devam ederiz.

Çevrimdışı özi67

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 22:26:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.

inşallah çıkar öğretmenim.moral olur.hastane ortamı da insanı moralmen olumsuz etkiliyor.geçmiş olsun tekrar.

Çevrimdışı sari_lacivert

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.086
  • 13.942
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.086
  • 13.942
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 22:26:29
Tolstoyevski öğretmenim, geçmiş olsun.Umarım yeğeninizin sağlığı  daha da iyiye gider ...

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 22:37:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
İnşallah doktorlar bir sakınca görmeyip bayramı evde geçirmesine izin verirler...Moral olur çocuğa, özlemiştir evini...Bir an önce sağlığına kavuşması dileğiyle...

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 23:39:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim geçmiş olsun,inşallah başa ğarılarınıza çözüm çare bulunur bir an önce...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun Hocam
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geçmiş olsun öğretmenim.allah şifa versin derdinize
Allah razı olsun arkadaşlar.İnşallah bütün hastalar şifa bulur...

Çevrimdışı svcn-85

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 23:41:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.

Çok daha iyi haberlerini alırız inşallah öğretmenim...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 23:44:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tekrar geçmiş olsun hocam umarım her şey daha güzel olur hep evinde kalır...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnşallah iyi haberlerini almaya devam ederiz.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
inşallah çıkar öğretmenim.moral olur.hastane ortamı da insanı moralmen olumsuz etkiliyor.geçmiş olsun tekrar.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tolstoyevski öğretmenim, geçmiş olsun.Umarım yeğeninizin sağlığı  daha da iyiye gider ...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnşallah doktorlar bir sakınca görmeyip bayramı evde geçirmesine izin verirler...Moral olur çocuğa, özlemiştir evini...Bir an önce sağlığına kavuşması dileğiyle...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok daha iyi haberlerini alırız inşallah öğretmenim...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun Hocam Allah acil şifalar versin..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sevgili kardeşim Allah şifa versin,inşallah en kısa sürede düzelir.
Çok teşekkür ederim arkadaşlar...Dualarınızın himmeti ile inşallah mevlam şifa veriyor çok şükür.

Çevrimdışı yeni4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.472
  • 119.268
  • 8.472
  • 119.268
19 Eki 2012 00:26:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
Allahım acil şifalar versin hocam. Bayram ve bayram arafesinde dualarımızı artırmalıyız. Tüm şifa bekleyen hasatalarımıza acil şifalar diliyorum.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 00:58:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
öğretmenim inşallah iyi haberler almaya devam ederiz bu güzel günlerde ve her zaman,dualarımız onunla

Çevrimdışı Muhammed307

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 68
  • 340
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 68
  • 340
  • 2. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 07:08:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
Allah şifa versin.İnşallah en kısa sürede iyileşir.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 07:13:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
Dualarımız yeğeniniz ve tüm şifa bekleyenler için öğretmenim.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 07:36:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
Allah  acil şifa versin.

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
19 Eki 2012 08:12:58
tolstoyevski öğretmenim yeğeninize ve tüm hastalara Allahtan acil şifalar dilerim dualarımız sizinle

Çevrimdışı kaptan44

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 278
  • 590
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 278
  • 590
  • 2. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 08:21:10
Allah tüm hastalarımıza acil şifa versin.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 09:12:43
Tolstoyevski öğretmenim umarım konseyden olumlu karar çıkar (ki, bu da yeğeninizin daha da iyiye gittiğini gösterir..) yeğeninizle ailece mutlu bir bayram geçirirsiniz.. Başta yeğeniniz olmak üzere tüm hastalara acil şifalar dilerim.. Dualarımız hasta olan herkes için..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK