Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı sari_lacivert

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.086
  • 13.942
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.086
  • 13.942
  • 3. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 20:14:29
keziban2 öğretmenim, geçmiş olsun.Bu yıl genel olarak 1.sınıflar zorlu geçecek.Allah sabır ve kolaylık versin...

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
17 Eki 2012 20:27:13
keziban 2 öğretmenim geçmiş olsun

Çevrimdışı SALKIMSÖĞÜT38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 20:37:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün öğretmenlik hayatımın en büyük imtihanını verdim. Bir öğrencime önüne dön diye başına hafif vurmam sonucu çocuk kafasını sıraya vurmuş fakat ben görmedim.Burnu kanamıştı ve ertesi gün veli okula gelip olmadık hakaretler edip o kadar çok moralimi bozduki.Çocuğu alıp özel bir hastaneye götürdük ve çok şükür birşey çıkmadı ama ben öldüm öldüm dirildim. Hele içimde kopan buhranları anlatmaya kelimeler yetmez. Bu sene bana çoooook zor geçecek bu 1. sınıflarla.....
keziban 2 hocam geçmiş olsun,bazen sabrımız taşıyor maalesef.

Çevrimdışı keziban 2

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 143
  • 363
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 143
  • 363
  • 1. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 20:44:07
bütün arkadaşlara teşekkür ederim İyiki varsınız eğitimhaneli arkadaşlarım.Gerçekten benim için çok kötü bir gündü.Hala günün stres ve mutsuzluğunu üzerimden atabilmiş değilim.
12 yıllık öğretmenim ilk defa bu sene  keşke öğretmen olmasaydım diyorum.

Çevrimdışı akkaya33

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.105
  • 12.726
  • 2.105
  • 12.726
17 Eki 2012 20:51:02
keziban 2 öğretmenim geçmiş olsun.Allah hepimize sabır versin.  :(

Çevrimdışı keziban 2

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 143
  • 363
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 143
  • 363
  • 1. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 20:54:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
keziban 2 hocam geçmiş olsun,bazen sabrımız taşıyor maalesef.
hocam sabır taşması meselesi olsa kendim etim kendim buldum diyeceğim.ama mesele öyle değil. Ben çocuğun burnunu sıraya vurduğunu görmedim bile çocukta söylemedi. Arada burnum kanar deyince demek hassas  dedim.Hatta öylesine vurmama bile vicdanen rahatsız oldum pişmalık duydum.Bugün velinin bir okula gelişi vardı ki siz benim çocuğuma nasıl şiddet uygularsınız diye başlayan ve sizi memuriyeten atarlar diyerek devam eden cümleler.....
Bazen insanlar çok büyük kazalar atlatır tek çizik dahi olmaz bazen de en ufak temastan dahi burnu kanadı diye veli çocuğumun burnunu kırmışsın diye okulu basar. Allahtan kırık falan yoktu. yoksa mesele dahda uzayacaktı. Böyleyken bile mesele abartıldıkça abartılıyor.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 20:55:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün öğretmenlik hayatımın en büyük imtihanını verdim. Bir öğrencime önüne dön diye başına hafif vurmam sonucu çocuk kafasını sıraya vurmuş fakat ben görmedim.Burnu kanamıştı ve ertesi gün veli okula gelip olmadık hakaretler edip o kadar çok moralimi bozduki.Çocuğu alıp özel bir hastaneye götürdük ve çok şükür birşey çıkmadı ama ben öldüm öldüm dirildim. Hele içimde kopan buhranları anlatmaya kelimeler yetmez. Bu sene bana çoooook zor geçecek bu 1. sınıflarla.....
Geçmiş olsun öğretmenim.Çok dikkat etmeliyiz malesef bilerek olmasa bile sınıfta çocukların başına gelecek her şeyden biz sorumluyuz.
Benim sabrımın taştığı zamanlarda la havle çekerim.Öğrencilerim de öğrendi artık :D

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 21:03:20
Bugün 6.sınıf öğrencisi kaza geçirdi.Allah korudu,yüreğimiz ağzımıza geldi.Ayağı kırıldı ama daha kötüsü de olabilirdi.Allah hepimizi korusun.

Çevrimdışı yeni4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.472
  • 119.268
  • 8.472
  • 119.268
17 Eki 2012 21:04:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün 6.sınıf öğrencisi kaza geçirdi.Allah korudu,yüreğimiz ağzımıza geldi.Ayağı kırıldı ama daha kötüsü de olabilirdi.Allah hepimizi korusun.
Geçmiş olsun sayın hocam. Allah beterinden saklasın.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 21:04:55
Keziban öğretmenim geçmiş olsun.Büyük sıkıntı ve stres.

Çevrimdışı sna20

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 266
  • 432
  • 266
  • 432
17 Eki 2012 21:08:09
keziban 2 öğretmenim.oluyor böyle.çok geçmiş olsun.bazen benım de sabrım son haddine geliyor 1.sınıflarla.

Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(((

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 21:08:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün öğretmenlik hayatımın en büyük imtihanını verdim. Bir öğrencime önüne dön diye başına hafif vurmam sonucu çocuk kafasını sıraya vurmuş fakat ben görmedim.Burnu kanamıştı ve ertesi gün veli okula gelip olmadık hakaretler edip o kadar çok moralimi bozduki.Çocuğu alıp özel bir hastaneye götürdük ve çok şükür birşey çıkmadı ama ben öldüm öldüm dirildim. Hele içimde kopan buhranları anlatmaya kelimeler yetmez. Bu sene bana çoooook zor geçecek bu 1. sınıflarla.....

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün 6.sınıf öğrencisi kaza geçirdi.Allah korudu,yüreğimiz ağzımıza geldi.Ayağı kırıldı ama daha kötüsü de olabilirdi.Allah hepimizi korusun.

Geçmiş olsun değerli öğretmenlerim.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(((
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Sizlerin başı sağolsun öğretmenim.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 21:09:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün 6.sınıf öğrencisi kaza geçirdi.Allah korudu,yüreğimiz ağzımıza geldi.Ayağı kırıldı ama daha kötüsü de olabilirdi.Allah hepimizi korusun.

Çok geçmiş olsun öğretmenim. Dediğiniz gibi Allah korumuş...

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
17 Eki 2012 21:09:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün 6.sınıf öğrencisi kaza geçirdi.Allah korudu,yüreğimiz ağzımıza geldi.Ayağı kırıldı ama daha kötüsü de olabilirdi.Allah hepimizi korusun.
Geçmiş olsun öğretmenim. İnşallah en kısa sürede iyileşir.

Çevrimdışı yeni4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.472
  • 119.268
  • 8.472
  • 119.268
17 Eki 2012 21:09:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
keziban 2 öğretmenim.oluyor böyle.çok geçmiş olsun.bazen benım de sabrım son haddine geliyor 1.sınıflarla.

Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(((
Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun inşallah.
Yakınlarına ve çocuklarına sabır diliyorum. Acı bir durum sayın hocam.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK