keziban 2 hocam geçmiş olsun,bazen sabrımız taşıyor maalesef.
hocam sabır taşması meselesi olsa kendim etim kendim buldum diyeceğim.ama mesele öyle değil. Ben çocuğun burnunu sıraya vurduğunu görmedim bile çocukta söylemedi. Arada burnum kanar deyince demek hassas dedim.Hatta öylesine vurmama bile vicdanen rahatsız oldum pişmalık duydum.Bugün velinin bir okula gelişi vardı ki siz benim çocuğuma nasıl şiddet uygularsınız diye başlayan ve sizi memuriyeten atarlar diyerek devam eden cümleler.....
Bazen insanlar çok büyük kazalar atlatır tek çizik dahi olmaz bazen de en ufak temastan dahi burnu kanadı diye veli çocuğumun burnunu kırmışsın diye okulu basar. Allahtan kırık falan yoktu. yoksa mesele dahda uzayacaktı. Böyleyken bile mesele abartıldıkça abartılıyor.