Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(
............................. ............................. ............................. ...
Allah rahmet eylesin.Mekanı Cennet olur inşallah.Çocuklarına,sevenlerine Rabbim bol sabırlar versin.
Allah rahmet eylesin, evet bu haber gerçekten bir an insanda şok etkisi uyandırabiliyor, işte hayat! Hayatın ne kadar fani ve yalan olduğunun isbatı.... Gencecik yaşta geride küçücük çocukları... Rabbim geride kalanlara sabır ihsan etsin! Her şeyin iyisini Allah bilir. Mekanı cennet olsun inşallah!.