Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı kemere

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 89
  • 145
  • 89
  • 145
18 Eki 2012 21:49:06
tolstoyevski öğretmenim-yeğeniniz nasıl oldu

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 21:52:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tolstoyevski öğretmenim-yeğeniniz nasıl oldu

Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.

Çevrimdışı ahmetcik

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.451
  • 30.456
  • 2.451
  • 30.456
18 Eki 2012 21:55:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
Geçmiş olsun Hocam Allah acil şifalar versin..

Çevrimdışı ahmetcik

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.451
  • 30.456
  • 2.451
  • 30.456
18 Eki 2012 21:57:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(
............................. ............................. ............................. ...

Allah rahmet eylesin.Mekanı Cennet olur inşallah.Çocuklarına,sevenlerine Rabbim bol sabırlar versin.
Allah rahmet eylesin :(

Çevrimdışı ahmetcik

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.451
  • 30.456
  • 2.451
  • 30.456
18 Eki 2012 21:58:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Başınız sağolsun öğretmenim.Başağrısı aslında önemli sorunların belirtisi olabiliyor.Benim de geçmeyen başağrılarım var.Geçen beyin mr ı çekildi.Şükür beyinde bir şey çıkmadı.Doktorun yazdığı ilaçta toplam 6 tane var.Bir aylık ilaç neyime yetcek bilmem  ???
Geçmiş olsun Hocam

Çevrimdışı gülümseyinnn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.382
  • 12.029
  • 5.382
  • 12.029
18 Eki 2012 21:58:50
Tolstoyevski hocam iyileşsin de varsın bayramda ev hastaneye taşınsın...
Dualarımız Görkemle...

Çevrimdışı mza20

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 460
  • 404
  • 460
  • 404
18 Eki 2012 22:00:59
sna20 öğretmenim başınız sağolsun.mekanı cennet olsun

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 22:01:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tolstoyevski hocam iyileşsin de varsın bayramda ev hastaneye taşınsın...
Dualarımız Görkemle...

Allah razı olsun öğretmenim. Eve çıksa bile doktorlar kalabalık yerlerden uzak tutulacak demiş. Dualarını esirgemeyen herkese teşekkür ederim.

Çevrimdışı mza20

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 460
  • 404
  • 460
  • 404
18 Eki 2012 22:02:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Başınız sağolsun öğretmenim.Başağrısı aslında önemli sorunların belirtisi olabiliyor.Benim de geçmeyen başağrılarım var.Geçen beyin mr ı çekildi.Şükür beyinde bir şey çıkmadı.Doktorun yazdığı ilaçta toplam 6 tane var.Bir aylık ilaç neyime yetcek bilmem  ???
geçmiş olsun öğretmenim.allah şifa versin derdinize

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
18 Eki 2012 22:05:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Başınız sağolsun öğretmenim.Başağrısı aslında önemli sorunların belirtisi olabiliyor.Benim de geçmeyen başağrılarım var.Geçen beyin mr ı çekildi.Şükür beyinde bir şey çıkmadı.Doktorun yazdığı ilaçta toplam 6 tane var.Bir aylık ilaç neyime yetcek bilmem  ???

Öğretmenim geçmiş olsun,inşallah başa ğarılarınıza çözüm çare bulunur bir an önce...

Çevrimdışı ahmetcik

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.451
  • 30.456
  • 2.451
  • 30.456
18 Eki 2012 22:06:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
keziban 2 öğretmenim.oluyor böyle.çok geçmiş olsun.bazen benım de sabrım son haddine geliyor 1.sınıflarla.

Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(((

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Hocam.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
18 Eki 2012 22:08:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.

Sevgili kardeşim Allah şifa versin,inşallah en kısa sürede düzelir.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
18 Eki 2012 22:16:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(
............................. ............................. ............................. ...

Allah rahmet eylesin.Mekanı Cennet olur inşallah.Çocuklarına,sevenlerine Rabbim bol sabırlar versin.

Allah rahmet eylesin, evet bu haber gerçekten bir an insanda şok etkisi uyandırabiliyor, işte hayat! Hayatın ne kadar fani ve yalan olduğunun isbatı.... Gencecik yaşta geride küçücük çocukları...  Rabbim geride kalanlara sabır ihsan etsin! Her şeyin iyisini Allah bilir. Mekanı cennet olsun inşallah!.

Çevrimdışı eylulada1

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.164
  • 47.324
  • 4.164
  • 47.324
18 Eki 2012 22:19:16
sna20 öğretmenim başınız sağolsun.
 
Öğretmen 54 öğretmenim geçmiş olsun.

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
18 Eki 2012 22:19:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
Tekrar geçmiş olsun hocam umarım her şey daha güzel olur hep evinde kalır...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK