Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
17 Eki 2012 22:38:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün okulumumda nöbetçiydim normalde lise öğretmeni olmama rağmen okulumuza 4+4+4 'ten 5. sınıf öğrencileri geldi maşallah ne kadar hareketliler hızlarına yetişmek imkansız  bugün ilköğretim öğretmenlerini ve sabrınızı bir kez daha takdir ettim...
Evet öğretmenim yaramaz ve sevimliler bizimkiler.Teşekkürler.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 06:51:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün okulumumda nöbetçiydim normalde lise öğretmeni olmama rağmen okulumuza 4+4+4 'ten 5. sınıf öğrencileri geldi maşallah ne kadar hareketliler hızlarına yetişmek imkansız  bugün ilköğretim öğretmenlerini ve sabrınızı bir kez daha takdir ettim...
Ne kadar güzel.Bizleri anlamanız. :)

Çevrimdışı Muhammed307

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 68
  • 340
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 68
  • 340
  • 2. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 07:17:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün 6.sınıf öğrencisi kaza geçirdi.Allah korudu,yüreğimiz ağzımıza geldi.Ayağı kırıldı ama daha kötüsü de olabilirdi.Allah hepimizi korusun.
]Geçmiş olsun öğretmenim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
keziban 2 öğretmenim.oluyor böyle.çok geçmiş olsun.bazen benım de sabrım son haddine geliyor 1.sınıflarla.

Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(((
Öğretmenim başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 07:43:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün 6.sınıf öğrencisi kaza geçirdi.Allah korudu,yüreğimiz ağzımıza geldi.Ayağı kırıldı ama daha kötüsü de olabilirdi.Allah hepimizi korusun.
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 07:45:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(((
Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
18 Eki 2012 10:14:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(((

Allah rahmet eylesin..Kalanlarına sabırlar versin inşallah..


[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün 6.sınıf öğrencisi kaza geçirdi.Allah korudu,yüreğimiz ağzımıza geldi.Ayağı kırıldı ama daha kötüsü de olabilirdi.Allah hepimizi korusun.

Geçmiş olsun hocam..Allah beterinden korusun..Rabbim kaza bela vermesin kimseye..

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
18 Eki 2012 11:17:54
sna20 öğretmenim başınız sağolsun
 
Öğretmen 54 öğretmenim geçmiş olsun

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
18 Eki 2012 12:19:15
Öğretmen 54 öğretmenim öğrencinize geçmiş olsun.Beterinden esirgesin Allah.

sna20 öğretmenim başınız sağolsun.Allah geride kalanlarına sabır versin.

 

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.333
  • 237.829
  • 30.333
  • 237.829
18 Eki 2012 17:22:45
Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(
............................. ............................. ............................. ...

Allah rahmet eylesin.Mekanı Cennet olur inşallah.Çocuklarına,sevenlerine Rabbim bol sabırlar versin.

Çevrimdışı suatin

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.659
  • 57.220
  • Müdür Yardımcısı
  • 12.659
  • 57.220
  • Müdür Yardımcısı
18 Eki 2012 17:24:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(
............................. ............................. ............................. ...

Allah rahmet eylesin.Mekanı Cennet olur inşallah.Çocuklarına,sevenlerine Rabbim bol sabırlar versin.
Allah rahmet eylesin. Geride kalanlara sabır ihsan etsin inşallah.

Çevrimdışı gülümseyinnn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.382
  • 12.029
  • 5.382
  • 12.029
18 Eki 2012 17:31:18
Suatin hocam anneniz nasıl oldu ?

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 19:47:25

Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(((


[/quote]Başınız sağolsun...Allah rahmet eylesin,ailesine ve sevenlerine sabırlar versin...

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 19:58:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(((
Başınız sağolsun öğretmenim.Başağrısı aslında önemli sorunların belirtisi olabiliyor.Benim de geçmeyen başağrılarım var.Geçen beyin mr ı çekildi.Şükür beyinde bir şey çıkmadı.Doktorun yazdığı ilaçta toplam 6 tane var.Bir aylık ilaç neyime yetcek bilmem  ???

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Eki 2012 19:59:32
sna20 öğretmenim başınız sağolsun
 
Öğretmen 54 öğretmenim geçmiş olsun

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
18 Eki 2012 20:00:37
sna20 öğretmenim başınız sağ olsun merhuma Allahtan rahmet yakınlarına sabırlar dilerim

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK