Gecen hafta baş agrısından doktora giden ve beyin ameliyatı olan 39 yasında 3 cocuklu bir ablamız verdiği yaşam mücadelesini bugun kaybetti.hayat dolu cıvıl cvıl neşeli bir ablamızdı.bizi cok üzdü bugun:(((
Allah rahmet eylesin..Kalanlarına sabırlar versin inşallah..
Bugün 6.sınıf öğrencisi kaza geçirdi.Allah korudu,yüreğimiz ağzımıza geldi.Ayağı kırıldı ama daha kötüsü de olabilirdi.Allah hepimizi korusun.
Geçmiş olsun hocam..Allah beterinden korusun..Rabbim kaza bela vermesin kimseye..