Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 09:19:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tolstoyevski öğretmenim umarım konseyden olumlu karar çıkar (ki, bu da yeğeninizin daha da iyiye gittiğini gösterir..) yeğeninizle ailece mutlu bir bayram geçirirsiniz.. Başta yeğeniniz olmak üzere tüm hastalara acil şifalar dilerim.. Dualarımız hasta olan herkes için..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allahım acil şifalar versin hocam. Bayram ve bayram arafesinde dualarımızı artırmalıyız. Tüm şifa bekleyen hasatalarımıza acil şifalar diliyorum.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim inşallah iyi haberler almaya devam ederiz bu güzel günlerde ve her zaman,dualarımız onunla
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah şifa versin.İnşallah en kısa sürede iyileşir.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dualarımız yeğeniniz ve tüm şifa bekleyenler için öğretmenim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah  acil şifa versin.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tolstoyevski öğretmenim yeğeninize ve tüm hastalara Allahtan acil şifalar dilerim dualarımız sizinle
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah tüm hastalarımıza acil şifa versin.


Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Eğer eve çıksa bile çok dikkat etmek gerekiyormuş. Ortamın çok steril olması gerekiyormuş. O yüzden çok kalabalık içinde kalamayacak. Belki ben bile göremeyeceğim :( Dualarınız için çok çok teşekkür ederim.

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
19 Eki 2012 09:25:31
Umarım bayramda evinde olur yeğeniniz. Bu durum onun moralini de yükseltir.Bu hastalığın tedavisindeki en önemli etken gerçekleşir böylece.İnşallah çok daha iyi haberlerini alırız.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 09:31:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Eğer eve çıksa bile çok dikkat etmek gerekiyormuş. Ortamın çok stibel olması gerekiyormuş. O yüzden çok kalabalık içinde kalamayacak. Belki ben bile göremeyeceğim :( Dualarınız için çok çok teşekkür ederim.
Doğru ortamın çok çok steril olması gerek, bağışıklık sistemi zayıfladığından enfeksiyonlara açık şu anda.. Hastanede kalması daha iyi Görkem için.. Acil şifalar dilerim tekrar..

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 09:37:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Umarım bayramda evinde olur yeğeniniz. Bu durum onun moralini de yükseltir.Bu hastalığın tedavisindeki en önemli etken gerçekleşir böylece.İnşallah çok daha iyi haberlerini alırız.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Doğru ortamın çok çok steril olması gerek, bağışıklık sistemi zayıfladığından enfeksiyonlara açık şu anda.. Hastanede kalması daha iyi Görkem için.. Acil şifalar dilerim tekrar..

Şeniz öğretmenim bu konuda doktorlar ne derse öyle yapacağız. Dualarınızı eksik etmeyin öğretmenim.

Çevrimdışı kedicik26

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 09:43:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.


dualarımız sizinle öğretmenim umarım bayramda evde olur sonrasındada biran önce toparlanıp iyileşir inşallah

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
19 Eki 2012 10:27:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Eğer eve çıksa bile çok dikkat etmek gerekiyormuş. Ortamın çok steril olması gerekiyormuş. O yüzden çok kalabalık içinde kalamayacak. Belki ben bile göremeyeceğim :( Dualarınız için çok çok teşekkür ederim.

Görkem için çok sevindim.İyileşmesi herşeyden önemli hocam.İnşallah birlikte geçireceğiniz günler yakındır.İyi haberlerinizi bekliyoruz.

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 10:44:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Eğer eve çıksa bile çok dikkat etmek gerekiyormuş. Ortamın çok steril olması gerekiyormuş. O yüzden çok kalabalık içinde kalamayacak. Belki ben bile göremeyeceğim :( Dualarınız için çok çok teşekkür ederim.
yine de güzelll haberrr inşallah en kısa zamanda çok daha güzel haberleri paylaşırsınız tüm güzellikler Görkemle olsun

Çevrimdışı delimit35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.550
  • 5.000
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.550
  • 5.000
  • 1. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 10:46:54
Eşim bugün erken tatile çıkıyor memlekete gönderiyorum. 5 gün sonra da ben gideceğim sevinç mi üzüntü mü bilemedim :)

Çevrimdışı sevgiuğur

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.664
  • 2.401
  • 1.664
  • 2.401
19 Eki 2012 10:49:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
çok sevindim öğretmenim tekrardan çok geçmiş olsunn.

Çevrimdışı delimit35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.550
  • 5.000
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.550
  • 5.000
  • 1. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 10:53:45
tolstoyevski öğretmenim mesajınız yeni okudum allah acil şifalar versin.İnşallah en kısa sürede eski sağlığına kavuşur.

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
19 Eki 2012 12:24:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
öğretmenim, geçmiş olsun. allah acil şifa versin.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 12:39:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.

Öğretmenim Hayırlısı olsun.O iyi olsun da varsın hastanede olsun.İnşallah tamamen iyileşti haberlerini de verirsiniz bize.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 18:57:01
Tolstoyevski öğretmenim iyi haberler almanızı dilerim.

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
19 Eki 2012 18:59:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.
Öğretmenim en kısa zamanda sağlığına kavuşur daha da iyiye gider inşallah. Rabbim yardımcısı olsun.

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 22:08:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeğenimin tedavisi iyiye gidiyor inşallah. Yarın konsey toplanıp bayram için bir hafta eve çıkarılıp çıkarılmamasına dair karar verecekler. Tedavi sürecine başladığından beri hep hastanede. Dualarınız için çok teşekkür ederim.

inşallah güzel neticeler alırsınız mevlam yardımcıız olsun

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK