Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı trendyebru

  • Aktif Üye
  • **
  • 18
  • 40
  • 18
  • 40
20 Eki 2012 20:03:14
sevgili öğretmenlerr benim merak ettiğim burada paylaşılan bazı dosyalar el yazısıyla değil ve biz el yazısı öğretiyoruz diğer bir söleyeceğim dosyalarda harfler çizgilerin dışına kaymış olarak açılıyor ne yapmamız gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim ..

Çevrimdışı yeni4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.472
  • 119.268
  • 8.472
  • 119.268
20 Eki 2012 20:06:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sevgili öğretmenlerr benim merak ettiğim burada paylaşılan bazı dosyalar el yazısıyla değil ve biz el yazısı öğretiyoruz diğer bir söleyeceğim dosyalarda harfler çizgilerin dışına kaymış olarak açılıyor ne yapmamız gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim ..
Konunun yeri burası değil, ama;
Hocam bu fontları...bilgisayarım...win dows...fonts dosyasının içine atınca, seçerseniz çizgili olur.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Eki 2012 20:58:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün gece telefonum çalındı.çok üzgünüm :(
Geçmiş olsun.Allah kötü insanlara şans vermesin :(

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Eki 2012 20:59:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün benim doğum günüm iyi ki doğmuşum :) :)
Mutlu yıllar :)

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
20 Eki 2012 21:04:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün benim doğum günüm iyi ki doğmuşum :) :)

Öğretmenim doğum gününüz kutlu olsun nice yıllara sağlıkla,mutlulukla....

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
20 Eki 2012 21:22:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün benim doğum günüm iyi ki doğmuşum :) :)

Doğum günün kutlu olsun zümrem..Sevdiklerinle birlikte nice yıllara inşallah...  :)

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
20 Eki 2012 21:25:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün benim doğum günüm iyi ki doğmuşum :) :)
Doğum gününüz kutlu olsun,nice yıllara..

Çevrimdışı faldov

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Eki 2012 21:27:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün benim doğum günüm iyi ki doğmuşum :) :)

Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim.Sağlıklı,mutlu ve başarı dolu nice yeni yaşlara.

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
20 Eki 2012 21:29:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.
Gözünüz aydın öğretmenim,İnşallah tamamen iyileşir.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
21 Eki 2012 00:02:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün gece telefonum çalındı.çok üzgünüm :(
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı esen kolera

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 329
  • 764
  • 329
  • 764
21 Eki 2012 00:05:15
ücretli öğretmenim her daim üzgünüm :( şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
21 Eki 2012 00:08:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ücretli öğretmenim her daim üzgünüm :( şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış
İnşallah bir an önce atanırsınız öğretmenim.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
21 Eki 2012 00:15:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ücretli öğretmenim her daim üzgünüm :( şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış

Öğretmenim dilerim atanırsız inşallah. Şubatta atama bekleyen arkadaşlarım var.

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
21 Eki 2012 00:19:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ücretli öğretmenim her daim üzgünüm :( şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış
Umarım atama olur ve atanırsınız öğretmenim...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
21 Eki 2012 00:21:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ücretli öğretmenim her daim üzgünüm :( şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış
öğretmenim inşallah siz ve tüm bekleyenler atanırsınız;
bu sene sınıf öğretmenliği çok sıkıntılı oldu gerçekten

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK