ücretli öğretmenim her daim üzgünüm
şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış
her zeminde uğraşın. bizler de arkanızda olmakla mücadele,eylem görelim.merdiven altına sığınıp birilerinin mücadelesini izlemek olmasın..
çevremizdekilerden yardım isteyelim...
en basit etkinlik bakanlra atanalım mektubu yazalım..yığınlarça olsun...