Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
21 Eki 2012 00:36:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ücretli öğretmenim her daim üzgünüm :( şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış

İnşallah bir an önce atanırsınız öğretmenim.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
21 Eki 2012 00:40:04
Esen Kolera öğretmenim sınıf öğretmeni açığı arttı,atama tarihi belli olmuyor

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
21 Eki 2012 00:40:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ücretli öğretmenim her daim üzgünüm :( şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış
İnşallah atanırsınız öğretmenim.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
21 Eki 2012 08:42:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün benim doğum günüm iyi ki doğmuşum :) :)
Doğum gününüz kutlu olsun

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
21 Eki 2012 08:44:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ücretli öğretmenim her daim üzgünüm :( şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış
İnşallah bir an önce atanırsınız öğretmenim

Çevrimdışı rıza61

  • Uzman Üye
  • *****
  • 522
  • 748
  • 522
  • 748
21 Eki 2012 09:57:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ücretli öğretmenim her daim üzgünüm :( şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış

her zeminde uğraşın. bizler de arkanızda olmakla mücadele,eylem görelim.merdiven altına sığınıp birilerinin mücadelesini izlemek olmasın..
    çevremizdekilerden yardım isteyelim...
en basit  etkinlik bakanlra atanalım mektubu yazalım..yığınlarça olsun...

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
21 Eki 2012 10:50:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ücretli öğretmenim her daim üzgünüm :( şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış
İnşallah biran önce atama olur ve atanırsınız.
Akşam CNN Türk-32.Gün programına MEB müsteşar yardımcısı katıldı. Öğretmen adayı olan arkadaşlarımızın ısrarla sormasına rağmen şubatta atama yapmayacaklarını söyledi. İnaşallah kararlarını değiştirirler...

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
21 Eki 2012 10:50:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün benim doğum günüm iyi ki doğmuşum :) :)

Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
21 Eki 2012 10:56:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ücretli öğretmenim her daim üzgünüm :( şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış

İnşallah bir an önce atanırsınız öğretmenim

Çevrimdışı esen kolera

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 329
  • 764
  • 329
  • 764
21 Eki 2012 10:58:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Esen Kolera öğretmenim sınıf öğretmeni açığı arttı,atama tarihi belli olmuyor

şu an bildiğimiz 8500 açık varmış hocam bu kadar açığı ücretli öğretmenlerle sene sonunda kadar idare edebilirler mi bilimiyorum başlayan çoğu ücretli öğretmen işi bırakıyormuş hele de 1. sınıfa denk gelenler. ama ısrarla atama yapmayacağız çocukların öğretmeni değişmesin diyorlar halbuki ücretli öğretmen olunca daha çok değişiyor sonuçta öğretmenleri

Çevrimdışı Derin87

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 131
  • 988
  • 131
  • 988
21 Eki 2012 11:01:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
şu an bildiğimiz 8500 açık varmış hocam bu kadar açığı ücretli öğretmenlerle sene sonunda kadar idare edebilirler mi bilimiyorum başlayan çoğu ücretli öğretmen işi bırakıyormuş hele de 1. sınıfa denk gelenler. ama ısrarla atama yapmayacağız çocukların öğretmeni değişmesin diyorlar halbuki ücretli öğretmen olunca daha çok değişiyor sonuçta öğretmenleri
öğrenciyi öğretmeni düşünen kim?

Çevrimdışı esen kolera

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 329
  • 764
  • 329
  • 764
21 Eki 2012 11:02:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnşallah biran önce atama olur ve atanırsınız.
Akşam CNN Türk-32.Gün programına MEB müsteşar yardımcısı katıldı. Öğretmen adayı olan arkadaşlarımızın ısrarla sormasına rağmen şubatta atama yapmayacaklarını söyledi. İnaşallah kararlarını değiştirirler...

evet hocam bizden arkadaşlarda katıldı programa şubat olmayacak fakat ağustos da  40.000 atamada hak kazanan fakat gıtmeyen ya da ıstıfa eden yaklaşık 10.000 öğretmen var bunların yerine aralık ta alım yapabiliriz diyorlar ama belli olmaz tabi ne olacağı.

Çevrimdışı esen kolera

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 329
  • 764
  • 329
  • 764
21 Eki 2012 11:02:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğrenciyi öğretmeni düşünen kim?

haklısınız

Çevrimdışı esen kolera

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 329
  • 764
  • 329
  • 764
21 Eki 2012 11:06:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
her zeminde uğraşın. bizler de arkanızda olmakla mücadele,eylem görelim.merdiven altına sığınıp birilerinin mücadelesini izlemek olmasın..
    çevremizdekilerden yardım isteyelim...
en basit  etkinlik bakanlra atanalım mektubu yazalım..yığınlarça olsun...

hocam bir sürü mektup attık Hüseyin Çelik le görüşüldü en son 32. gün programına çıktık bi yandan eylemler devam edıyor. bizi tek korkutan bu sene yasalştı artık yılda bir defa olacak diyorlar :( isteseler yasa falan dinlemezler ama :(

Çevrimdışı bilimciyim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.233
  • 3.474
  • 3.233
  • 3.474
21 Eki 2012 11:06:09
13 il büyükşehir oluyor. büyükşehirlerde köyler ve beldeler ayrı yerleşim brimi kabul edildiği için buyerlerde çalışanlar il içi eş durumundan tayin isteyebiliyordu. fakat artık köyler mahalle olacağı için bu hakkımız da elimizden alındı... geçmiş olsun....bekle ki il içini....yıllarca eşimizden uzak kalacağız...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK