Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Eki 2012 09:25:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese gunaydın.hayırlı bir bayram haftası diliyorum.yeni bir hafta yeni bir gün de yazmak istemezdim  ama paylaşmak istedim.gecen hafta yakın bir ablamızı kaybettik diye buraya yazmıştım.3gün sonra da arkadaşımı kaybettim.üst üste geldi:(çok moralim bozuk.küçük  oğlu vardı.ailesine sabır diliyorum.ikisinin de mekanları cennet olsun.zor da olsa öğrencilerime yansıtmadan derslerimize devam ediyoruz.işte öğretmenliğin rolü de bu olsa gerek.

Başınız sağolsun öğretmenim. Allah gani gani rahmet eylesin inşallah.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.333
  • 237.829
  • 30.333
  • 237.829
22 Eki 2012 09:43:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese gunaydın.hayırlı bir bayram haftası diliyorum.yeni bir hafta yeni bir gün de yazmak istemezdim  ama paylaşmak istedim.gecen hafta yakın bir ablamızı kaybettik diye buraya yazmıştım.3gün sonra da arkadaşımı kaybettim.üst üste geldi:(çok moralim bozuk.küçük  oğlu vardı.ailesine sabır diliyorum.ikisinin de mekanları cennet olsun.zor da olsa öğrencilerime yansıtmadan derslerimize devam ediyoruz.işte öğretmenliğin rolü de bu olsa gerek.

Allah rahmet eylesin.Sizlere,ailesine bol sabırlar versin.Mekanları Cennet olur inşallah.

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
22 Eki 2012 09:45:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese gunaydın.hayırlı bir bayram haftası diliyorum.yeni bir hafta yeni bir gün de yazmak istemezdim  ama paylaşmak istedim.gecen hafta yakın bir ablamızı kaybettik diye buraya yazmıştım.3gün sonra da arkadaşımı kaybettim.üst üste geldi:(çok moralim bozuk.küçük  oğlu vardı.ailesine sabır diliyorum.ikisinin de mekanları cennet olsun.zor da olsa öğrencilerime yansıtmadan derslerimize devam ediyoruz.işte öğretmenliğin rolü de bu olsa gerek.
Allah rahmet eylesin..

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
22 Eki 2012 09:48:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese gunaydın.hayırlı bir bayram haftası diliyorum.yeni bir hafta yeni bir gün de yazmak istemezdim  ama paylaşmak istedim.gecen hafta yakın bir ablamızı kaybettik diye buraya yazmıştım.3gün sonra da arkadaşımı kaybettim.üst üste geldi:(çok moralim bozuk.küçük  oğlu vardı.ailesine sabır diliyorum.ikisinin de mekanları cennet olsun.zor da olsa öğrencilerime yansıtmadan derslerimize devam ediyoruz.işte öğretmenliğin rolü de bu olsa gerek.

Başınız sağolsun öğretmenim Allah rahmet eylesin ailesine ve sevenlerine sabır versin.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
22 Eki 2012 11:05:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
malesef akciğerlerimiz yanıyor
dün akşam başlayan yangın hala devam ediyor
Amanoslar cayır cayır yanıyor
Türkiye'nin en büyük bitki çeşitliliğine sahip dağlarından birisi olan  Amanoslardaki yangın bir türlü söndürülemedi
daha önce sadece TV lerde gördüğümüz yangın bu sefer hemen bir kaç km ilerimizde
İskenderun şuan yoğun bir duman altında
inşAllah bir an önce söndürülür

Yağmur başlamış, umarım şiddetlenir, ormanlarımız kurtulur :)

Çevrimdışı EGENAİM

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 470
  • 356
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 470
  • 356
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Eki 2012 11:06:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese gunaydın.hayırlı bir bayram haftası diliyorum.yeni bir hafta yeni bir gün de yazmak istemezdim  ama paylaşmak istedim.gecen hafta yakın bir ablamızı kaybettik diye buraya yazmıştım.3gün sonra da arkadaşımı kaybettim.üst üste geldi:(çok moralim bozuk.küçük  oğlu vardı.ailesine sabır diliyorum.ikisinin de mekanları cennet olsun.zor da olsa öğrencilerime yansıtmadan derslerimize devam ediyoruz.işte öğretmenliğin rolü de bu olsa gerek.
başınız sağolsun.Allah rahmet eylesin.mekanları cennet  olsun.

Çevrimdışı Misterno_17

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.498
  • 19.655
  • 3.498
  • 19.655
22 Eki 2012 12:15:34
Az evvel görüştüğüm "DORUK17" Öğretmenimin Babası vefat etmiş. Kendisine ve geride kalan ailesine sabır ve başsağlığı diliyorum.

Çevrimdışı kereta

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.363
  • 5.760
  • 2.363
  • 5.760
22 Eki 2012 12:35:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az evvel görüştüğüm "DORUK17" Öğretmenimin Babası vefat etmiş. Kendisine ve geride kalan ailesine sabır ve başsağlığı diliyorum.

Allah rahmet eylesin...Rabbim ailesine ve sevenlerine sabır versin...Mekanı cennet olsun...

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
22 Eki 2012 12:35:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az evvel görüştüğüm "DORUK17" Öğretmenimin Babası vefat etmiş. Kendisine ve geride kalan ailesine sabır ve başsağlığı diliyorum.

DORUK17 öğretmenimizin babasına Allah'tan rahmet DORUK17 öğretmenimize ve diğer bütün yakınlarına sabır diliyorum.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Eki 2012 12:41:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese gunaydın.hayırlı bir bayram haftası diliyorum.yeni bir hafta yeni bir gün de yazmak istemezdim  ama paylaşmak istedim.gecen hafta yakın bir ablamızı kaybettik diye buraya yazmıştım.3gün sonra da arkadaşımı kaybettim.üst üste geldi:(çok moralim bozuk.küçük  oğlu vardı.ailesine sabır diliyorum.ikisinin de mekanları cennet olsun.zor da olsa öğrencilerime yansıtmadan derslerimize devam ediyoruz.işte öğretmenliğin rolü de bu olsa gerek.
Başınız sağolsun öğretmenim.Yakınlarına da Allah sabır versin.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Eki 2012 12:43:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese gunaydın.hayırlı bir bayram haftası diliyorum.yeni bir hafta yeni bir gün de yazmak istemezdim  ama paylaşmak istedim.gecen hafta yakın bir ablamızı kaybettik diye buraya yazmıştım.3gün sonra da arkadaşımı kaybettim.üst üste geldi:(çok moralim bozuk.küçük  oğlu vardı.ailesine sabır diliyorum.ikisinin de mekanları cennet olsun.zor da olsa öğrencilerime yansıtmadan derslerimize devam ediyoruz.işte öğretmenliğin rolü de bu olsa gerek.

Rabbim kalanlara sabır versin öğretmenim.Maalesef hayatın gerçeği bu.Kalanlar yaşamlarına kaldığı yerden devam etmek durumunda.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Eki 2012 12:44:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az evvel görüştüğüm "DORUK17" Öğretmenimin Babası vefat etmiş. Kendisine ve geride kalan ailesine sabır ve başsağlığı diliyorum.

O acının ne demek olduğunu yakın zamanda yaşamış biri olarak biliyorum.Allah sabır versin öğretmenimize ve yakınlarına.

Çevrimdışı kedicik26

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
22 Eki 2012 12:57:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese gunaydın.hayırlı bir bayram haftası diliyorum.yeni bir hafta yeni bir gün de yazmak istemezdim  ama paylaşmak istedim.gecen hafta yakın bir ablamızı kaybettik diye buraya yazmıştım.3gün sonra da arkadaşımı kaybettim.üst üste geldi:(çok moralim bozuk.küçük  oğlu vardı.ailesine sabır diliyorum.ikisinin de mekanları cennet olsun.zor da olsa öğrencilerime yansıtmadan derslerimize devam ediyoruz.işte öğretmenliğin rolü de bu olsa gerek.


başınız sağolsun mekanı cennet olsun

Çevrimdışı kedicik26

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
22 Eki 2012 12:59:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az evvel görüştüğüm "DORUK17" Öğretmenimin Babası vefat etmiş. Kendisine ve geride kalan ailesine sabır ve başsağlığı diliyorum.

allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun DORUK17 öğretmenimizin başı sağolsun

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
22 Eki 2012 13:17:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az evvel görüştüğüm "DORUK17" Öğretmenimin Babası vefat etmiş. Kendisine ve geride kalan ailesine sabır ve başsağlığı diliyorum.
Doruk17 öğretmenimizin başı sağolsun, Alah sabır versin.. Babasına Allah'tan rahmet, mekanının cennet olmasını dilerim..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK