bugün benim doğum günüm iyi ki doğmuşum

Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim.
ücretli öğretmenim her daim üzgünüm
şubat ataması olur mu sizce hocalarım her sene olmayacak deniyormuş ama oluyormuş. sınıf öğretmeniyim ve duyumlarımıza göre sınıf öğretmenliğinde çok fazla açık varmış
İnşallah atama yapılır öğretmenim.
13 il büyükşehir oluyor. büyükşehirlerde köyler ve beldeler ayrı yerleşim brimi kabul edildiği için buyerlerde çalışanlar il içi eş durumundan tayin isteyebiliyordu. fakat artık köyler mahalle olacağı için bu hakkımız da elimizden alındı... geçmiş olsun....bekle ki il içini....yıllarca eşimizden uzak kalacağız...
Daha neleri göreceğiz kim bilir.