Az evvel görüştüğüm "DORUK17" Öğretmenimin Babası vefat etmiş. Kendisine ve geride kalan ailesine sabır ve başsağlığı diliyorum.
herkese gunaydın.hayırlı bir bayram haftası diliyorum.yeni bir hafta yeni bir gün de yazmak istemezdim ama paylaşmak istedim.gecen hafta yakın bir ablamızı kaybettik diye buraya yazmıştım.3gün sonra da arkadaşımı kaybettim.üst üste geldi:(çok moralim bozuk.küçük oğlu vardı.ailesine sabır diliyorum.ikisinin de mekanları cennet olsun.zor da olsa öğrencilerime yansıtmadan derslerimize devam ediyoruz.işte öğretmenliğin rolü de bu olsa gerek.